Sidney Lee?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.433 visninger
40 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

ZamanogDania

Er det bare mig der ikke kan tage Sidney Lee?
Har lige set ham i 4 stjerners middag. Synes sku han er latterlig og se på.
Han gør grin med andre, men han er selv til grin

Hvad synes I om ham?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

B&J

ZamanogDania skriver:

Hvad synes I om ham?

Han er så dum og grim det gør helt ondt og når han tager det tørklæde af for hunna da

Anmeld

30. marts 2011

Aves.

ZamanogDania skriver:

Hvad synes I om ham?

Jeg synes han er fantastisk...jeg elsker ham og det han gør og kan...det er så sundt der findes sådanne mennesker der helt og aldeles går mod alt hvad man ellers har lært at mennesker skal og bør...jeg synes han er genial og han har opnået det han har ønsket sig...det er da ikke mange der kan det..

Anmeld

30. marts 2011

ZamanogDania

Eva. skriver:

Jeg synes han er fantastisk...jeg elsker ham og det han gør og kan...det er så sundt der findes sådanne mennesker der helt og aldeles går mod alt hvad man ellers har lært at mennesker skal og bør...jeg synes han er genial og han har opnået det han har ønsket sig...det er da ikke mange der kan det..

Jeg tænkt nok der må være nogen der kan lide ham, ellers havde han ikke været så meget i tv

Anmeld

30. marts 2011

ZamanogDania

B&J skriver:

Han er så dum og grim det gør helt ondt og når han tager det tørklæde af for hunna da

Jamen det værste er han tror han er så sej NOT
Men fair nok der er nogen der kan lide ham.

Anmeld

30. marts 2011

B&J

ZamanogDania skriver:

Jamen det værste er han tror han er så sej NOT
Men fair nok der er nogen der kan lide ham.

Ja vi kan jo heller ikke alle ha samme mening

Anmeld

30. marts 2011

Kruse90

haha jeg syntes simpelthen han er så dum at han er sjov

Anmeld

30. marts 2011

Aves.

Jeg tænkt nok der må være nogen der kan lide ham, ellers havde han ikke været så meget i tv

Jamen, jeg kan som ikke lide ham eller andre på tv, mere eller mindre...jeg synes bare det er fedt at alle ikke bare passer ind i det vi forventer...det er skønt at han ved så primitive virkemidler kan hidse så mange op...og alle jer der kan det, i er jo i høj grad medvirkende til at han er blevet så kendt...det er sgi da virkelig sjovt og genialt, af ham...

Så kan lide eller ikke lide...må indrømme at jeg stort set ikke ser tv og slet ikke alt det der med semikendte mennesker som ikke har noget at bidrage med, det gider jeg ikke bruge min tid på..

Men han kan bare ikke hidse mig op...og det at han kan få så mange op af stolen, det er da komisk...jeg mener, manden han gør jo ikke en flue fortræd..han har ingen substans...intet...en vandmand er mere farlig end ham..

Anmeld

30. marts 2011

Tanja84

Har netop også siddet og set/hørt genudsendelsen lidt i baggrunden.

Sidder virkelig og krummer tæer, når jeg ser hvordan han opfører sig. Han sviner de andre til, og intet er godt nok.

Det er helt fair man dømmer andre, hvis man altså har noget at have det i -men han var da nok den værste vært selv.

Men tager alligevel hatten af for ham. Hans ønske har været og blive kendt og omtalt, hvilket han jo i den grad bliver.

Tror rent faktisk at en del af hans opførsel, er ganske bevidst - om man så kan lide den, er en helt anden sag

Men jeg havde nok valgt at fremstille mig selv, på en lidt anden måde

Anmeld

30. marts 2011

lucas<3

syns virkelig han er dum.. og så er han k*** og se på.. S: min mening.

så sidder han og siger det smager godt, og når han snakker med kamaret alene smager det dårligt..:s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.