Endnu et mme spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

afrobabies

milopilo skriver:

Nej jeg ville heller ikke varme det op igen.. bare når man sidder der med hende i armene og hun vågner om det ok at tilbyde den 45 min - 1 time efter..

Man må også godt give flasken selvom den ikke er varm mere, det er bare et spørgsmål om behag for barnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Anneiris skriver:

Ja, det har jeg. 

Hun siger, at så længe det ikke er 100ml jeg gemmer, og det ikke er hverdag, så sker der ikke noget.. 

nej det er ikke sikkert at der sker noget... men risikoen er der... bakterier vokser eksponentielt... og de vokser dejligt i MME hvor der er perfekte vækstbetingelser...

jeg har simpelthen aldrig turde gemme MME der var spist af eller som ikke havde været på køl...

det er så hurtigt og nemt at lave

Anmeld

30. marts 2011

Den lykkelige

victoria2008 skriver:

Man må også godt give flasken selvom den ikke er varm mere, det er bare et spørgsmål om behag for barnet

Ok perfekt.. Ville aldrig lade den stå i flere timer også gå videre til næste måltid.. men måtte lige høre når det nu ikke er længere tid..  Tak..

Anmeld

30. marts 2011

Den lykkelige

Ni-ko-li-ne skriver:

nej det er ikke sikkert at der sker noget... men risikoen er der... bakterier vokser eksponentielt... og de vokser dejligt i MME hvor der er perfekte vækstbetingelser...

jeg har simpelthen aldrig turde gemme MME der var spist af eller som ikke havde været på køl...

Ja man skal virkelig passe på.. ville heller aldrig opvarme igen, så er der nok stor risiko for at bakterierne kommer hurtigt.. Så må man hellere lave flere flasker med mindre i hvis den lille ikke spiser op..

Anmeld

30. marts 2011

Den lykkelige

Ni-ko-li-ne skriver:

altså jeg ville give det 15 min... du kan forsøge at vække hende ved at nulre håndflader og fodfladerne... ellers ville jeg lave to flasker med mindre indhold...

:=)

Ok.. ja jeg snakkede også med SP om det sidst hun varher og hun sagde jeg måtte lægge hende fra mig så hun vågnede og ikke bare lå og hygge spiste..  meeeen det er jo hyggeligt.. Men tak for svar..

Anmeld

30. marts 2011

Anneiris

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg gemmer så heller ikke mælken i flere timer!

Måske 15-20 minutter. Ikke andet?! :s

Anmeld

30. marts 2011

afrobabies

milopilo skriver:

Ok perfekt.. Ville aldrig lade den stå i flere timer også gå videre til næste måltid.. men måtte lige høre når det nu ikke er længere tid..  Tak..

Men der er jo selvfølgelig noget med at vandet skal være kogt fra start og alt det der, men i princippet kan man give flasken kold.... Men om der er kommet nye regler ved jeg ikke, det ændrer sig hele tiden synes jeg, med hensyn til hvad man må og ikke må, for hvad der er skadeligt for barnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.