Endnu et mme spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Den lykkelige

Nu er jeg her lige igen med mme spørgsmål..
Men man må selvfølgelig ikke gemme en rest til næste måltid.. men tit så ligger min datter bare og hygge spiser¨, falder i søvn og når hun så vågner erjeg i tvivl om hun må forsætte af den flaske? Nogle gange går der en 45 min - 1 time.. men der er det jo ikke lunt længere.. må man tilbyde hende en flaske der er ca 45 min "gammel"?
Ellers må jeg vist lave halvdelen i flaskerne af det jeg gør nu.. for smider jo ca 80 ml ud hver gang hvis hun skal have ny hver gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

afrobabies

milopilo skriver:

Men man må selvfølgelig ikke gemme en rest til næste måltid.. men tit så ligger min datter bare og hygge spiser¨, falder i søvn og når hun så vågner erjeg i tvivl om hun må forsætte af den flaske? Nogle gange går der en 45 min - 1 time.. men der er det jo ikke lunt længere.. må man tilbyde hende en flaske der er ca 45 min "gammel"?
Ellers må jeg vist lave halvdelen i flaskerne af det jeg gør nu.. for smider jo ca 80 ml ud hver gang hvis hun skal have ny hver gang

Der er jo noget med at når det har været varmet op, så er det ikke godt at varme det igen, men ved ikke om det gælder hvis der går under en time fra den er lavet....

Anmeld

30. marts 2011

Anneiris

Det gør jeg

Så stiller jeg det direkte i køleskabet, og så varmer jeg den igen. 

Anmeld

30. marts 2011

Den lykkelige

victoria2008 skriver:

Der er jo noget med at når det har været varmet op, så er det ikke godt at varme det igen, men ved ikke om det gælder hvis der går under en time fra den er lavet....

Nej jeg ville heller ikke varme det op igen.. bare når man sidder der med hende i armene og hun vågner om det ok at tilbyde den 45 min - 1 time efter..

Anmeld

30. marts 2011

Den lykkelige

Anneiris skriver:

Det gør jeg

Nå ok, troede jeg ikke man måtte..  Men det er godt nok også forskelligt fra person til person hvad man høre er rigtigt..

Anmeld

30. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Anneiris skriver:

Det gør jeg

har du talt med din SP om det? for der er virkelig risiko for grimme bakterier

Anmeld

30. marts 2011

Ni-ko-li-ne

milopilo skriver:

det anbefales at man ikke gemmer falsker der er spist af... og slet ikke ved stue temperatur...

Anmeld

30. marts 2011

Den lykkelige

Ni-ko-li-ne skriver:

det anbefales at man ikke gemmer falsker der er spist af... og slet ikke ved stue temperatur...

Ja det læste jeg lige på pakken.. men ved du hvor længe? Det er sjældent min tager en flaske i en slurk  Så bøvser hun af og ligger lidt, falder i søvn lidt også vågner hun og vil have mere..

Anmeld

30. marts 2011

Ni-ko-li-ne

milopilo skriver:

Ja det læste jeg lige på pakken.. men ved du hvor længe? Det er sjældent min tager en flaske i en slurk  Så bøvser hun af og ligger lidt, falder i søvn lidt også vågner hun og vil have mere..

altså jeg ville give det 15 min... du kan forsøge at vække hende ved at nulre håndflader og fodfladerne... ellers ville jeg lave to flasker med mindre indhold...

:=)

Anmeld

30. marts 2011

Anneiris

Ni-ko-li-ne skriver:

har du talt med din SP om det? for der er virkelig risiko for grimme bakterier

Ja, det har jeg. 

Hun siger, at så længe det ikke er 100ml jeg gemmer, og det ikke er hverdag, så sker der ikke noget.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.