Jeg vil gerne bytte min kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

kamtok

mcfatty skriver:

Jeg vil nu gerne liiiige komme med en mandsynspunkt! Vil da gerne fastslå, at jeg bestemt ikke er i et eller andet dårlig humør! Overhoved ikke, men er sikkert også pga. af at vi lige har været ved 2. scanning, og at alt så perfekt ud, og bette Spir var helt som den skulle være. og at der snart er nyt arbejde til start 1. april.

Så den "virus" har jeg bestemt IKKE fået! og giver min kære kæreste masser af kærlighed, synes jeg i hvert fald selv.

Det er godt at høre, at ikke alle mænd er ramt..  Godt at høre, at jeres lille spunk har det godt.

Rigtig god dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

morethanperfect

Min kæreste er godt nok også sådan lidt træls for tiden  

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Undertegnede er TS!

Min er blevet god igen, en god lang nats søvn - har sendt lillemanden på miniferie så der var fuldstændig ro i huset og nu har han spontant inviteret på Bones til aften så idyllen er oprettet  Nu kan vi så være gode mod hinanden istedet for mundhuggeri.

Det er bare træls at stå midt i, det er nemmere bagefter

Anmeld

30. marts 2011

K&S

Herhjemme har Anton været hos mormor & morfar siden i går eftermiddags, så manden og jeg HYGGEDE helt vildt i går...!

Vi snakkede, grinede og var lidt småforelskede igen (selvom vi nu har været sammen i 7 år)...!

Anmeld

30. marts 2011

K&S

mcfatty skriver:

Jeg vil nu gerne liiiige komme med en mandsynspunkt! Vil da gerne fastslå, at jeg bestemt ikke er i et eller andet dårlig humør! Overhoved ikke, men er sikkert også pga. af at vi lige har været ved 2. scanning, og at alt så perfekt ud, og bette Spir var helt som den skulle være. og at der snart er nyt arbejde til start 1. april.

Så den "virus" har jeg bestemt IKKE fået! og giver min kære kæreste masser af kærlighed, synes jeg i hvert fald selv.

skønt indlæg og dejligt at jeres lille bebs har det godt

Anmeld

30. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

Anonym skriver:

Bare indtil han har forstået at vi begge er udmattede, at det ikke er en god ide at indlede diskussioner om småting så sent eller på noget andet tidspunkt, jeg siger bare "Pick your battles!" eller at han går igang med at sortere og rydde op i skabene når det alligevel kun bringer irritation op i ham! Godt sønnike er på miniferie hos sine bedsteforældre til fredag  Overvejer at sove i lillemandens værelse, bare for at få en god nats søvn. Lige nu er vi ikke til at være i tosomhed, det er helt sikkert.

Kender I den slags personer der bare ikke forstår at holde inde, og gør alt for at diskuterer koste hvad det vil, indtil de finder et punkt, der rammer og man føler sig nødsaget til at gå i cambolage med vedkommende?

Sådan er han pt. SUK!

Har sagt godnat, skal du ikke snart i seng, tror du trænger til at sove etc etc. Han ved det godt, men af en eller anden grund så er han pludselig blevet fuldstændig aktiv selvom han plejer at sove nu.. både verbalt og fysisk (i og med at han er gået i gang med at rydde op i skabene) gud fri mig vel.

Grunden til at lillemanden skulle på miniferie, var netop at vi skulle få sovet og slappet af og nu ter han sig bare som ...

hehe har ikke selv prøvet det da min man aldrig har været sådan....

men det lyder ikke særligt fedt.... måske du skulle prøve at snakke lidt med ham nu når der er mulighed for det? også måske prøve at lave kæreste ting... Måske han føler sig lidt "glemt" "overset" eller noget i den stil...

Anmeld

30. marts 2011

tobogsylsmor27

ej har i smitte min mand for han er lige sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.