Jeg vil gerne bytte min kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977

Her er det ikke kæresten, men mig du beskriver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Mira0911

Maggieh skriver:

same here 

Oh.. Slet ikke sjovt... 

Anmeld

29. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Bare indtil han har forstået at vi begge er udmattede, at det ikke er en god ide at indlede diskussioner om småting så sent eller på noget andet tidspunkt, jeg siger bare "Pick your battles!" eller at han går igang med at sortere og rydde op i skabene når det alligevel kun bringer irritation op i ham! Godt sønnike er på miniferie hos sine bedsteforældre til fredag  Overvejer at sove i lillemandens værelse, bare for at få en god nats søvn. Lige nu er vi ikke til at være i tosomhed, det er helt sikkert.

Kender I den slags personer der bare ikke forstår at holde inde, og gør alt for at diskuterer koste hvad det vil, indtil de finder et punkt, der rammer og man føler sig nødsaget til at gå i cambolage med vedkommende?

Sådan er han pt. SUK!

Har sagt godnat, skal du ikke snart i seng, tror du trænger til at sove etc etc. Han ved det godt, men af en eller anden grund så er han pludselig blevet fuldstændig aktiv selvom han plejer at sove nu.. både verbalt og fysisk (i og med at han er gået i gang med at rydde op i skabene) gud fri mig vel.

Grunden til at lillemanden skulle på miniferie, var netop at vi skulle få sovet og slappet af og nu ter han sig bare som ...

Spekulerer på hvad det er for en dag i dag???
det skulle vel aldrig være en Tycho Brahes dag??
Herinde, i min datters praktikbørnehave, og i verden ude omkring er folk helt oppe og ringe...det er da til at få pip af. 

Her har dagen været skøn og fredelig og med mange gode oplevelser...bortset fra en mindre datter-krise, som trængte til lidt mor-terapi.
Og så har det da været et sandt marreridt herinde af sure folk i visse tråde.
Godt nok var det forårsjævndøgn i går, men alligevel.../ puzzle

Lad mænnerne fise rundt...lav jer en kop te og gå i seng med en god bog.
Håber dagen bliver bedre for jer i morgen.
Stort knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. marts 2011

Maise

SussieThyssen skriver:

Spekulerer på hvad det er for en dag i dag???
det skulle vel aldrig være en Tycho Brahes dag??
Herinde, i min datters praktikbørnehave, og i verden ude omkring er folk helt oppe og ringe...det er da til at få pip af. 

Her har dagen været skøn og fredelig og med mange gode oplevelser...bortset fra en mindre datter-krise, som trængte til lidt mor-terapi.
Og så har det da været et sandt marreridt herinde af sure folk i visse tråde.
Godt nok var det forårsjævndøgn i går, men alligevel.../ puzzle

Lad mænnerne fise rundt...lav jer en kop te og gå i seng med en god bog.
Håber dagen bliver bedre for jer i morgen.
Stort knus

Kærligst
Sussie

Her er der kærlighed og kram, trods sygt barn. Så vi har råhygget hjemme med en god gang chili con carne.Så det er ikke helt skørt hos alle

Anmeld

29. marts 2011

camillakrath

Synes det er fint hvis det er denne uge virussen er ude, for min kæreste kommer først hjem fredag

Anmeld

29. marts 2011

SussieThyssen

Maise skriver:

Her er der kærlighed og kram, trods sygt barn. Så vi har råhygget hjemme med en god gang chili con carne.Så det er ikke helt skørt hos alle

Næ..vi har også haft en superskøn dag...og har hygget os enormt.
Manden min og sønneke har råhygget sig i fællesskab med et nyt pc-spil, hvor de sidder og bygger fantasiverdener og deler byggeresultater LOL
Og jeg har så forkælet dem lidt med lidt snask og god mad
Og så er gemalen indkalt til jobsamtale i morgen tidligt kl 9
Jip-jip!

Anmeld

29. marts 2011

Maise

SussieThyssen skriver:

Næ..vi har også haft en superskøn dag...og har hygget os enormt.
Manden min og sønneke har råhygget sig i fællesskab med et nyt pc-spil, hvor de sidder og bygger fantasiverdener og deler byggeresultater LOL
Og jeg har så forkælet dem lidt med lidt snask og god mad
Og så er gemalen indkalt til jobsamtale i morgen tidligt kl 9
Jip-jip!

hehe altid hyggeligt at følge med i mændendes hygge nørderi.

UHH spændende med jobsamtaleherfra.

JA man er jo med til selv at skabe den "verden" man er i, når min er skør, fyrer jeg nogle jokes af, laver fis med ham eller lader ham være skør og passer mit, så bliver de jo gode igen senere eller dagen efter som oftest.

Anmeld

29. marts 2011

SussieThyssen

Maise skriver:

hehe altid hyggeligt at følge med i mændendes hygge nørderi.

UHH spændende med jobsamtaleherfra.

JA man er jo med til selv at skabe den "verden" man er i, når min er skør, fyrer jeg nogle jokes af, laver fis med ham eller lader ham være skør og passer mit, så bliver de jo gode igen senere eller dagen efter som oftest.

Hehe...jeg plejer gerne at tilbyde min en "lunteforlænger"...så kommer han til at grine.
Eller også siger jeg sødt til ham, om han dog ikke trænger til at gå lidt i enrum med sig selv og være sur...og det gør han så gerne et par timer...så er han god igen når han dukker op

Anmeld

29. marts 2011

mcfatty

Jeg vil nu gerne liiiige komme med en mandsynspunkt! Vil da gerne fastslå, at jeg bestemt ikke er i et eller andet dårlig humør! Overhoved ikke, men er sikkert også pga. af at vi lige har været ved 2. scanning, og at alt så perfekt ud, og bette Spir var helt som den skulle være. og at der snart er nyt arbejde til start 1. april.

Så den "virus" har jeg bestemt IKKE fået! og giver min kære kæreste masser af kærlighed, synes jeg i hvert fald selv.

Anmeld

30. marts 2011

TbCp

kamtok skriver:

Måske er det sæson for "irriterende" mænd lige nu? Jeg var i hvert fald også klar til at bytte min væk her i eftermiddags/aften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.