Anonym skriver:
Bare indtil han har forstået at vi begge er udmattede, at det ikke er en god ide at indlede diskussioner om småting så sent eller på noget andet tidspunkt, jeg siger bare "Pick your battles!" eller at han går igang med at sortere og rydde op i skabene når det alligevel kun bringer irritation op i ham! Godt sønnike er på miniferie hos sine bedsteforældre til fredag
Overvejer at sove i lillemandens værelse, bare for at få en god nats søvn. Lige nu er vi ikke til at være i tosomhed, det er helt sikkert. 
Kender I den slags personer der bare ikke forstår at holde inde, og gør alt for at diskuterer koste hvad det vil, indtil de finder et punkt, der rammer og man føler sig nødsaget til at gå i cambolage med vedkommende?
Sådan er han pt. SUK!
Har sagt godnat, skal du ikke snart i seng, tror du trænger til at sove etc etc. Han ved det godt, men af en eller anden grund så er han pludselig blevet fuldstændig aktiv selvom han plejer at sove nu.. både verbalt og fysisk (i og med at han er gået i gang med at rydde op i skabene) gud fri mig vel.
Grunden til at lillemanden skulle på miniferie, var netop at vi skulle få sovet og slappet af og nu ter han sig bare som ...
Spekulerer på hvad det er for en dag i dag???
det skulle vel aldrig være en Tycho Brahes dag??
Herinde, i min datters praktikbørnehave, og i verden ude omkring er folk helt oppe og ringe...det er da til at få pip af. 
Her har dagen været skøn og fredelig og med mange gode oplevelser...bortset fra en mindre datter-krise, som trængte til lidt mor-terapi.
Og så har det da været et sandt marreridt herinde af sure folk i visse tråde.
Godt nok var det forårsjævndøgn i går, men alligevel.../ puzzle
Lad mænnerne fise rundt...lav jer en kop te og gå i seng med en god bog.
Håber dagen bliver bedre for jer i morgen.
Stort knus

Kærligst
Sussie
Anmeld