3-årig kvalt i elefanthue! Skrækkeligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Fru Nielsen

Det er dybt forfærdeligt.....

Har en kæmpe klump i maven ved tanken om jeg ved at Nicklas lige nu fiser rundt på legepladsen og leger MED elefanthue på....  Glæder mig til at hente ham.... Frygteligt man skal være bange for at lade ens børn lege et sted hvor man ellers skulle være helt tryg ved at lade dem være....

Jeg har fuld tillid til Nicklas børnehave, men det kan jo ske alle steder....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Benjamins'mor

Ej, hvor er det bare sørgeligt. Føler virkeligt med dem. Det må virkeligt være hårdt at miste sin lille guldklump.

Anmeld

30. marts 2011

chael

Det er dybt tragisk

Men den sidste sætning i artiklen, er da bare dybt usmagelig, at man skal kontakte, hvis man kender familien, FØJ!!!

Camilla

Anmeld

30. marts 2011

Sees

Hvor er det dog skrækkeligt, at sådan noget kan ske.
Spare vi godt nok så meget, at der ikke er øjne og hænder nok til vores dyrebareste?

Min dybeste medfølelse, til de forældre der har mistet!

Anmeld

30. marts 2011

TbCp

henh01 skriver:

Han har ikke været alene, og de vil undersøge og klarlægge hvordan ulykken kunne ske allerede i dag ved ligeftersyn.. Det er så forfærdeligt.

Jeg har ikke kunne få det ud af mit hovede hele dagen... det er så skrækkeligt

Anmeld

30. marts 2011

Tanja1234

Hvad med lige at afvente en reel redegørelse på hændelsen, før i tyer til nedskæringsteorien...

Det der er sket er dybt tragisk og helt forfærdeligt for familie og pårørende - men nogle gange så sker uheld altså bare og har ikke nødvendigvis noget som helst med nedskæringer at gøre...

Dette er ikke for at forklejne det der er sket for denne familie, men er bare overrrasket over hvordan folk reagerer så hurtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.