3-årig kvalt i elefanthue! Skrækkeligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

trunte89

Det er så frygteligt! Stakkels familie og stakkels pædagoger og børn.
Puh jeg har det SÅ dårligt med det. Har sovet så forfærdeligt hele natten. Det er min mors arbejdsplads, så kender jo børnehaven, personalet og flere af børnene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

kamtok

TbCp skriver:

Må indrømme jeg også tænkte meget over, her til morgen, om jeg skulle sende en hue med Liva eller ej

Det kan jo ikke være rigtigt at vi skal bekymre os for om vi kan give vores børn huer på. Det er simpelthen for meget

Anmeld

30. marts 2011

TbCp

kamtok skriver:

Det kan jo ikke være rigtigt at vi skal bekymre os for om vi kan give vores børn huer på. Det er simpelthen for meget

Nej! Jeg forstår simpelthen ikke hvordan det kan ske... har han været alene på legepladsen eller har deres ting på legepladsen ikke været sikre nok...

Anmeld

30. marts 2011

TbCp

kamtok skriver:

Nej! Jeg forstår simpelthen ikke hvordan det kan ske... har han været alene på legepladsen eller har deres ting på legepladsen ikke været sikre nok...

Anmeld

30. marts 2011

Faith

Det er så forfærdeligt. Har den dybeste medfølelse med familien som må have det skrækkeligt.

Anmeld

30. marts 2011

henh01

Hvor er det bare dybt tragisk... Øv at der sker sådanne ulykker - synes efterhånden alle de nedskærringer i institutionerne er umenneskelige.. Der er sket så mange forfærdelige ulykker - som hende den lille pige der blev kvalt i et sjippetorv osv.. Måske man skulle sætte flere hænder ind i institutionerne igen så pædagoger har en reel chance for at have øje på alle børn DYBT TRAGISK Stakkels forældre, familie og personale i institutionen.

Anmeld

30. marts 2011

henh01

TbCp skriver:

Han har ikke været alene, og de vil undersøge og klarlægge hvordan ulykken kunne ske allerede i dag ved ligeftersyn.. Det er så forfærdeligt.

Anmeld

30. marts 2011

PernilleB

dybt uretfærdigt at et barn skal tage billetten på den måde, og a forældrene bliver kaldt til børnehaven på den måde... Og somandre har skrevet, så tør jeg slet ikk tænke på med alle de nedskæringer der er... Kondolere til familien...

Anmeld

30. marts 2011

sarahb

Det er så skrækkeligt.. Og jeg har den dybeste medfølelse for familien.
Ingen skal opleve dette.

Alle de nedskæriger, hvad skal de dog ikke føre til, der er jo bare IKKE nok personale til Børnene.
Min mor var den anden dag alene fra morgen til middag med 22 børn pga sygdom og nedskærringer, det er jo VANVITTIGT!!!

Anmeld

30. marts 2011

Loa

Jeg kunne tude... .Det er simpelthen så forfærdeligt.... Sidder og får det helt dårligt over min lille pige er i vuggestuen nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.