Jeg havde en rigtig led "fødsel" igår aftes...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Mira0911

Muffi<3 skriver:

Det er med garanti ikke ligasmerter ,, Det er den tomme ægsæk som ægget sad i på din æggestok ,,, Det kaldes den gule zone? plet ? anyway jeg havde det også et par mdr hver aften og det gjorde så nas

Ej er det? Men hvorfor de smerter? Det er måske tidspunktet for at ÆL skulle have været, hvis jeg ikke var gravid..? 

For satan det gjorde dælme ondt.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Ej er det? Men hvorfor de smerter? Det er måske tidspunktet for at ÆL skulle have været, hvis jeg ikke var gravid..? 

For satan det gjorde dælme ondt.... 

Jeg ved ikke hvorfor det gør så nas   Det jo nærmest som veer , Jeg røg til scanning pga det og man kunne tydligt se den fine tomme blommesæk tror jeg han kaldte det ..

Anmeld

29. marts 2011

Mira0911

Muffi<3 skriver:

Jeg ved ikke hvorfor det gør så nas   Det jo nærmest som veer , Jeg røg til scanning pga det og man kunne tydligt se den fine tomme blommesæk tror jeg han kaldte det ..

Så jeg skulle måske have ringet alligevel... Det var kun i den ene side af ved lysken jeg havde de smerter... Jeg synes de var værre end veer... 

Anmeld

29. marts 2011

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Så jeg skulle måske have ringet alligevel... Det var kun i den ene side af ved lysken jeg havde de smerter... Jeg synes de var værre end veer... 

min sad i venstre side og havde kun ondt i venstre og rigtigt ja det føles som i lysken ,, Man kan ikke gøre noget ved det , det forsvinder af sig selv ,, Mit varede et par mdr og havde det hver aften

Anmeld

29. marts 2011

Mira0911

Muffi<3 skriver:

min sad i venstre side og havde kun ondt i venstre og rigtigt ja det føles som i lysken ,, Man kan ikke gøre noget ved det , det forsvinder af sig selv ,, Mit varede et par mdr og havde det hver aften

Mit var sjovt nok også i venstre side... Puh, håber jeg kommer til opleve det igen... Varmepuden hjalp da en smule... 

Anmeld

29. marts 2011

2babygirls

Nu har jeg kun været gravid 1 gang, men fåååååååååårk hvor troede jeg også bare at jeg skulle dø.

Fik pludselige smerter kl 22:00 om aftenen, hvor jeg sad ved toilettet, først med hovedet og så med halen, intet skete, så krøb jeg ind i sengen i fosterstilling og havde kæmpe smerter med koldsved... Av av av av..... DER sagde jeg også fra overfor Martin, han skulle bare tie stille og give mig noget smertestillende

FOR SATAN, så hellere veer... det ved man da fører til noget godt

Anmeld

29. marts 2011

Mira0911

Tina&Martin skriver:

Nu har jeg kun været gravid 1 gang, men fåååååååååårk hvor troede jeg også bare at jeg skulle dø.

Fik pludselige smerter kl 22:00 om aftenen, hvor jeg sad ved toilettet, først med hovedet og så med halen, intet skete, så krøb jeg ind i sengen i fosterstilling og havde kæmpe smerter med koldsved... Av av av av..... DER sagde jeg også fra overfor Martin, han skulle bare tie stille og give mig noget smertestillende

FOR SATAN, så hellere veer... det ved man da fører til noget godt

Jeg oplevede det slet ikke da jeg ventede Julie.... 

Føj nogle smerter... Jeg undgik helt og tage smertestillende igår... Varmepuden kunne tage det i de 3 timer det stod på... 

Anmeld

29. marts 2011

2babygirls

MoarJ skriver:

Jeg oplevede det slet ikke da jeg ventede Julie.... 

Føj nogle smerter... Jeg undgik helt og tage smertestillende igår... Varmepuden kunne tage det i de 3 timer det stod på... 

Åhhhh fik først købt min varmepude dagen inden jeg fødte.. Men den ligger klar i skabet til næste gang

Anmeld

29. marts 2011

Mira0911

Tina&Martin skriver:

Åhhhh fik først købt min varmepude dagen inden jeg fødte.. Men den ligger klar i skabet til næste gang

Varmepuden er fantastisk... 

Anmeld

30. marts 2011

Swerg

MoarJ skriver:

det gør bare afsindigt ondt... Årh hvor jeg brølede igår... Puha... Det er måske være med ligementsmerterne anden gang end første gang man er gravid? 

Puha, det ville jeg gerne svare på .. Men har kun været gravid en enkelt gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.