Puuuuha..... 
Igår aftes havde jeg varmet mad til os allesammen... Vi satte os til bordet og spiste, midt i det hele, fik jeg enormt voldsomme smerter i lysken....
Av for den da også.... Jeg måtte forlade bordet, jeg kunne ikke spise mere, jeg skulle bare hen på sofaen og ligge... Og bare samarbejde med smerterne....
Kort tid efter lagde jeg mig ind i sengen, fik en kold klud og nød det.. Kæreste siger så, jeg går ud og skifter tøj.. Mig: Neeeeej... Sæt skamlen klar foran toilettet, for jeg skal kaste op nu.... (Ja jeg sidder ned mens jeg gør det) Imens jeg sidder der, "forsvinder" smerterne...
Nå ind i seng med mig igen.... Kæresten kommer ind og siger "Du bestemmer selv om der skal ringes til lægen" Jeg udbrøder "Den FØDSEL her klare jeg fint selv"
Det gjorde jeg også....
Stakkels mand som skulle rende sådan frem og tilbage... 
Jeg beder om en varmepude til de helvedssmerter i lysken, jeg ligger nærmest og tuder, de smerter her, var langt værre end de veer jeg havde da jeg skulle føde Julie....
Varmepuden ligger jeg med i nogle timer på den svageste varme og får sovet lidt indimellem....
Det hjælper en smule..
Lige inden det er sengetid, er smerter næsten væk... Så det var en veloverstået fødsel, der endte godt... 
Så er spørgsmålet - Jer der er gravid anden gang, har I haft så SLEMME ligamentsmerter at de slet ikke har været til at holde ud???
Anmeld