mens på 11. dagen efter icsi - betyder det noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Ludo

Jeg havde heller ikke held efter 4 ivf har kun haft graviditeter efter eksimoæg så det tror jeg mere på end det andet.

Krydser alt for at det lykkes med frost. Skal nok holde dig informeret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Sunflower

baby84 skriver:

tak for det.. Og hvor jeg bare godt forstår dig. Kender godt tudedagene hvor man bare er så overvældet af, at man ikke kan få vished om noget som helst og hvor alle andre bare synes at have så let ved det.. Det er slet ikke til at rumme den følelse.

Men jeg ved at lykkes for os. Det skal det bare.. man må prøve at tænke på alle de andre behandlingskvinder som pludselig har stået med den positive test i hånden og som også tidligere har været helt ude i tovene af bekymring. Det er så uvirkeligt fordi man aldrig selv har været der, men KAN lade sig gøre for os.

Hvornår skal du igang igen?

Jamen jeg er på p-piller i denne cyklus - ret paradoksalt når man gerne vil være gravid Men når mens kommer starter vi kort behandling. Jeg håber på at kunne give manden min, den bedste fødselsdagsgave EVER

Kan se du spørger til chancerne med henholdsvis 1 og 2 æg. Jeg spurgte på min klinik og jeg må sige at det var et ret nedslående svar. 1 æg = ca. 25 % chance. 2 æg = ca. 43 % chance for graviditet... Jeg synes godt nok ikke det er meget!

Den privatklinik jeg gik på ville gerne lægge 2 æg tilbage - det tror jeg desværre ikke de vil i det offentlige hvor jeg nu starter op.

Jeg  for dine eskimoæg

Anmeld

31. marts 2011

baby84

Sunflower skriver:

Jamen jeg er på p-piller i denne cyklus - ret paradoksalt når man gerne vil være gravid Men når mens kommer starter vi kort behandling. Jeg håber på at kunne give manden min, den bedste fødselsdagsgave EVER

Kan se du spørger til chancerne med henholdsvis 1 og 2 æg. Jeg spurgte på min klinik og jeg må sige at det var et ret nedslående svar. 1 æg = ca. 25 % chance. 2 æg = ca. 43 % chance for graviditet... Jeg synes godt nok ikke det er meget!

Den privatklinik jeg gik på ville gerne lægge 2 æg tilbage - det tror jeg desværre ikke de vil i det offentlige hvor jeg nu starter op.

Jeg  for dine eskimoæg

Det var faktisk noget mere end jeg troede.. Fedt nok Troede faktisk kun det var 15-20 % på 2 fryseæg, men har ikke kunne få det opklaret . Er du sikker på at det var 2 fryseæg der gav 43%..??

De skal fandme bare lægge to op når det er frys. Gider simpelthen ikke det her længere og man er jo nok ikke beklædt med babytape indeni når de hidtil ikke har sat sig

Åh ventetiden må være lang for jer.. håber så meget at du kan give manden livet bedste fødselsdagsgave..

Anmeld

31. marts 2011

Sunflower

baby84 skriver:

Det var faktisk noget mere end jeg troede.. Fedt nok Troede faktisk kun det var 15-20 % på 2 fryseæg, men har ikke kunne få det opklaret . Er du sikker på at det var 2 fryseæg der gav 43%..??

De skal fandme bare lægge to op når det er frys. Gider simpelthen ikke det her længere og man er jo nok ikke beklædt med babytape indeni når de hidtil ikke har sat sig

Åh ventetiden må være lang for jer.. håber så meget at du kan give manden livet bedste fødselsdagsgave..

Nej nej nej, undskyld!!! De tal er for friske æg Jeg ved ikke med fryseæg. Og jeg er helt sikker på at de lægger 2 fryseæg op uden diskusion  Grunden til de ikke vil give mig 2 æg er fordi det er første gang jeg skal have lagt æg tilbage Men i det private ville de gerne have givet mig 2 æg, men det er jo også en helt anden pris og sådan...

Anmeld

31. marts 2011

baby84

Sunflower skriver:

Nej nej nej, undskyld!!! De tal er for friske æg Jeg ved ikke med fryseæg. Og jeg er helt sikker på at de lægger 2 fryseæg op uden diskusion  Grunden til de ikke vil give mig 2 æg er fordi det er første gang jeg skal have lagt æg tilbage Men i det private ville de gerne have givet mig 2 æg, men det er jo også en helt anden pris og sådan...

Okay de ville heller ikke give mig to friske denne gang, men tror det kan ændre sig nu hvor det er 3. omgang. Håber i hvert fald på 2 fryseæg, gerne tre men den går nok ikke.

Første gang foreslog de faktisk to men tror det handlede om kvaliteten og det at 2. æg ikke kunne fryses og derfor skulle smides ud, hvis det ikke blev lagt op.

Deres afslag på 2 æg betyder altså at de tænker man har rigtig gode muligheder for graviditet, hvilket jo egentlig er dejligt når de har set så mange patienter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.