mens på 11. dagen efter icsi - betyder det noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.554 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

baby84

Hej Kloge kvindfolk

Ja som det fremgik af min tidligere tråd blev det heller ikke denne gang. Jeg fik mens igår aftes på 11 dagen efter ÆO.

Har testet negativt så er 100% at den ikke er der.

Dette betyder så, at jeg i naturlig cyklus have lagt mine fryseæg op, men er bange for om det er et dårligt tegn, at jeg både denne og sidste gang begyndte at bløde på dag 11 efter æo. Jeg tænker om det kan sige noget om min slimhinde, hvordan jeg reagerer på Crinonen eller noget helt tredje???

Bliver nervøs for om min slimhinde ikke er god nok og om der er noget man kan gøre frem over for at undgå den tidligere blødning. Hvis jeg nu var blevet gravid var det jo uhensigtsmæssigt at mens kom så tidligt inden hcgen ville være høj nok.

Andre der har haft lign. oplevelser eller som ved noget om dette? Kan man evt få noget medicin der gør slimhinden endnu bedre? vil bare så gerne have de aller aller bedste forudsætninger for at lykkes med fryseæggene og er lidt usikker på om klinikken gør sig nogle tanker om dette. Det gjoder de ikke sidst det skete.

KH

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

nielsen80

baby84 skriver:

Hej Kloge kvindfolk

Ja som det fremgik af min tidligere tråd blev det heller ikke denne gang. Jeg fik mens igår aftes på 11 dagen efter ÆO.

Dette betyder så, at jeg i naturlig cyklus have lagt mine fryseæg op, men er bange for om det er et dårligt tegn, at jeg både denne og sidste gang begyndte at bløde på dag 11 efter æo. Jeg tænker om det kan sige noget om min slimhinde, hvordan jeg reagerer på Crinonen eller noget helt tredje???

Bliver nervøs for om min slimhinde ikke er god nok og om der er noget man kan gøre frem over for at undgå den tidligere blødning. Hvis jeg nu var blevet gravid var det jo uhensigtsmæssigt at mens kom så tidligt inden hcgen ville være høj nok.

Andre der har haft lign. oplevelser eller som ved noget om dette? Kan man evt få noget medicin der gør slimhinden endnu bedre? vil bare så gerne have de aller aller bedste forudsætninger for at lykkes med fryseæggene og er lidt usikker på om klinikken gør sig nogle tanker om dette. Det gjoder de ikke sidst det skete.

KH

Louise

årh for fanden søde, hvor er det bare uretfærdigt!!!!!! Føler virkelig med, havde sådan håbet den var der. KÆMPEtil dig.

Kan ikke rigtig svare på dit spørgsmål, jeg ville snakke med klinikken om det, men tror ikke, at man kan sige det sådan, da du jo stadigvæk har en luteal fase over de 10 dage, man siger den skal være. Men spørg dem for en sikkerheds skyld.

Nu krydser jeg bare alt, hvad jeg har for dine fine fryseæg

Anmeld

30. marts 2011

Sunflower

Du skal også have en stor  herfra!! Øv øv øv hvor er det bare uretfærdigt 

Selv har jeg ikke været til at være i nærheden af de sidste dage, jeg har bare grædt og grædt og følt at alt kunne være lige gyldigt. I øjeblikket får alle børn omkring mig - det er så hårdt at være glad på deres vegne. Jeg hader al den selvmedlidenhed, men helt ærlig hvad kan man gøre? Vi styrer det jo ikke selv

Jeg synes du skal spørge ind til det på klinikken for det er da ret relevant.

Jeg håber virkelig at dine fryseæg arter sig og bliver til baby

Anmeld

30. marts 2011

baby84

nielsen80 skriver:

årh for fanden søde, hvor er det bare uretfærdigt!!!!!! Føler virkelig med, havde sådan håbet den var der. KÆMPEtil dig.

Kan ikke rigtig svare på dit spørgsmål, jeg ville snakke med klinikken om det, men tror ikke, at man kan sige det sådan, da du jo stadigvæk har en luteal fase over de 10 dage, man siger den skal være. Men spørg dem for en sikkerheds skyld.

Nu krydser jeg bare alt, hvad jeg har for dine fine fryseæg

tak for dit svar ja det er bare så uretfærdigt at det skal være så svært. Jeg må lige kræve at få en samtale med dem på klinikken.

Anmeld

30. marts 2011

baby84

Sunflower skriver:

Du skal også have en stor  herfra!! Øv øv øv hvor er det bare uretfærdigt 

Selv har jeg ikke været til at være i nærheden af de sidste dage, jeg har bare grædt og grædt og følt at alt kunne være lige gyldigt. I øjeblikket får alle børn omkring mig - det er så hårdt at være glad på deres vegne. Jeg hader al den selvmedlidenhed, men helt ærlig hvad kan man gøre? Vi styrer det jo ikke selv

Jeg synes du skal spørge ind til det på klinikken for det er da ret relevant.

Jeg håber virkelig at dine fryseæg arter sig og bliver til baby

tak for det.. Og hvor jeg bare godt forstår dig. Kender godt tudedagene hvor man bare er så overvældet af, at man ikke kan få vished om noget som helst og hvor alle andre bare synes at have så let ved det.. Det er slet ikke til at rumme den følelse.

Men jeg ved at lykkes for os. Det skal det bare.. man må prøve at tænke på alle de andre behandlingskvinder som pludselig har stået med den positive test i hånden og som også tidligere har været helt ude i tovene af bekymring. Det er så uvirkeligt fordi man aldrig selv har været der, men KAN lade sig gøre for os.

Hvornår skal du igang igen?

Anmeld

30. marts 2011

Kruse90

baby84 skriver:

Hej Kloge kvindfolk

KH

Louise

Det har jeg ingen anelse om
Men ville bare give dig et kæmpe kram

Anmeld

30. marts 2011

Ludo

Da jeg lige har været igennem frysebehandling og fået en positiv for en uge siden så ved jeg at det kan lade sig gøre.

Jeg købte babyklister og begyndte på det en uge før oplægning af fryseæg og bruger det stadig 10 dråber 3 gange om dagen, om det virker eller ej aner jeg ikke men jeg tør heller ikke at lade være med at ta det for hvad nu hvis.

Anmeld

30. marts 2011

baby84

Ludo skriver:

Da jeg lige har været igennem frysebehandling og fået en positiv for en uge siden så ved jeg at det kan lade sig gøre.

Jeg købte babyklister og begyndte på det en uge før oplægning af fryseæg og bruger det stadig 10 dråber 3 gange om dagen, om det virker eller ej aner jeg ikke men jeg tør heller ikke at lade være med at ta det for hvad nu hvis.

hej

Tusnid tak for dit indlæg..åhhhh det skaber håb gør det.Kæmpe tillykke med din positive test.

jeg havde også tænkt mig, at jeg idag ville ned i byen for at købe babyklister. Hvor mange æg fik du op og sagde de noget om chancerne? Jeg kan simpelthen ikke finde nogen steder hvad chancerne er med henholdsvis 1 og 2 fryseæg

Fik du andet medicin end crinonen bagefter?

Anmeld

30. marts 2011

Ludo

Mange tak.

Tror ikke crinone virker på mig. Fik ikke noget overhoved andet end min egen krop der skulle modtage æggene fik sat 2 flotte æg op, de sagde ikke noget om chancerne men jeg mente selv jeg havde store chancer for har fået fryseæg op før og der blev jeg gravid men tabte det desværre igen ret hurtigt efter den positive test. Men denne gang er det som om det virker.

Fik sat 2 æg op men ved ikke om de begge to sider fast eller kun det ene endnu skal først scannes den 13 april så er vildt spændt.

Lidt positivt du kan læse ang. fryseæg

http://www.min-mave.dk/debat/at-miste/thread-1863084.htm

Anmeld

30. marts 2011

baby84

Ludo skriver:

Mange tak.

Tror ikke crinone virker på mig. Fik ikke noget overhoved andet end min egen krop der skulle modtage æggene fik sat 2 flotte æg op, de sagde ikke noget om chancerne men jeg mente selv jeg havde store chancer for har fået fryseæg op før og der blev jeg gravid men tabte det desværre igen ret hurtigt efter den positive test. Men denne gang er det som om det virker.

Fik sat 2 æg op men ved ikke om de begge to sider fast eller kun det ene endnu skal først scannes den 13 april så er vildt spændt.

Lidt positivt du kan læse ang. fryseæg

http://www.min-mave.dk/debat/at-miste/thread-1863084.htm

nej hvor er det spændende..glæder mig til af få en update efter din scanning

super tråd du havde linket til..den gav bare rigtig meget håb. Har haft lidt en dårlig fornemmelse med fryseæg, når nu de andre friske ikke engang ville sætte sig..men hvem ved. Håber at kunne tilslutte mig eskimomødrensklub om 4 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.