( bryst) håndværker kage hehe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

lounika

Artiskok skriver:

Wauw, gid jeg var så god til at lave flotte kager..  

er misundelig

det skal du ikke være... jeg har bare øvet mig lidt .. så kan jeg kan alle lave dem.. men de tager langtdi.. små 5 timer på denne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Dot D

lounika skriver:

vi spiser selv meget tit u kogte bær og smottiss så tror heller de de store stærke håndværker tager skade da jeg spiser nok selv 3x400 gram bær lige fra frost om ugen..

Jeg gjorde det også, dengang jeg startede med at lave kager, men nu koger jeg dem altid. Især fordi, der lige har været snak om "dårlige" bær i medierne.... Men er enig med dig, det er ikke tit det går galt, MEN hvis det gør bliver der rend på byggepladsens skurvognstoilet, hi hi

Anmeld

29. marts 2011

Corn

Dot D skriver:

Jeg gjorde det også, dengang jeg startede med at lave kager, men nu koger jeg dem altid. Især fordi, der lige har været snak om "dårlige" bær i medierne.... Men er enig med dig, det er ikke tit det går galt, MEN hvis det gør bliver der rend på byggepladsens skurvognstoilet, hi hi

du har ret... bær fra udlandet kan være vandet med blandt andet koakvand og kan derfor gøre folk dødsyge.

Anmeld

29. marts 2011

Lullaby

Hvordan har du lavet snorene så pæne ens??

Anmeld

29. marts 2011

lounika

Lullaby skriver:

Hvordan har du lavet snorene så pæne ens??

alt det oven på er lavet i fondant det er super nemt at arbejde med det er lige som at leje med modlevoks så har bare lavet det som dengang man lejet med det  :0) smiler

Anmeld

29. marts 2011

Lullaby

lounika skriver:

alt det oven på er lavet i fondant det er super nemt at arbejde med det er lige som at leje med modlevoks så har bare lavet det som dengang man lejet med det  :0) smiler

Jo men jeg kan aldrig lave dem så pæne

Anmeld

29. marts 2011

lounika

i fondant?? har du bilder af noget du har lavet vil jeg gerne se da..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.