Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har lige lavet en lille kage til min kærste og hans kolegaer..
tømmer og mure ...
hjemmelavet kage bund
med nutelle
crem
hakket hvid toberone chokolade
og lidt hakket frossen hindbær .
.
håber de kan lide den ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Superflot, flot detalje med sølvkuglerne Vil bare lige huske dig på, at det er bedst at koge bærerne, inden du bruger dem. Der kan desværre være noget skidt i dem.
Men igen RIGTIG FLOT kage
hvor er den bare fin
Wauw, gid jeg var så god til at lave flotte kager..
er misundelig
lounika skriver: har lige lavet en lille kage til min kærste og hans kolegaer.. tømmer og mure ... hjemmelavet kage bund med nutelle crem hakket hvid toberone chokolade og lidt hakket frossen hindbær . . håber de kan lide den ..
hvordan har du lavet brysterne?
Lykke86 skriver: Sejt... Jeg vil æde min gamle hat på, at den faldt i god jord
Sejt... Jeg vil æde min gamle hat på, at den faldt i god jord
haha ja det tror jeg også .. glæder mig til at høre hvad de siger til den
liwsmor skriver: hvordan har du lavet brysterne?
har skåret alm kage bund til med en meget skarp kniv så lavet jeg dem runde... syntes selv den blev meget go
lounika skriver: har skåret alm kage bund til med en meget skarp kniv så lavet jeg dem runde... syntes selv den blev meget go
ja blevet mega godt
Dot D skriver: Superflot, flot detalje med sølvkuglerne Vil bare lige huske dig på, at det er bedst at koge bærerne, inden du bruger dem. Der kan desværre være noget skidt i dem. Men igen RIGTIG FLOT kage
vi spiser selv meget tit u kogte bær og smottiss så tror heller de de store stærke håndværker tager skade da jeg spiser nok selv 3x400 gram bær lige fra frost om ugen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128