Er det babyen? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Hvordan højre side? For er det et par cm fra navlen, kan det være livmoder. Den er ligesom en tyk bobbel, hård, men meget sjov at trykke på, når man lige finde den. Men den give sig. Ved ikke om det var en god forklaring.

Jamen ca. der hvor du beskriver, og det giver sig lidt selvom det er hårdt Det er vel også nu her livmoderen begynder at bevæge sig op i maven, eller? Det er bare sært det kun er højre side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Okay, nu bliver jeg pisse bange, for jeg har overhovedet ingen fornemmelse af, at der er noget galt 

nej nej det var ik for og gøre dig bange eller noget... tror nemlig slet ik det har noget med barnet at gøre... men syntes bare det lyder mærkeligt... så heller tjekke ved lægen..

undskyld hvis jeg gjorte dig urolig...

kram

Anmeld

29. marts 2011

TbCp

Anonym skriver:

Det overvejede jeg også, men det er jo ikke gået væk endnu.. Det eneste jeg kan se på nettet det kunne være af farlige ting er blindtarmsbetændelse, og det tvivler jeg altså på, for det gør ikke ondt, jeg har ikke feber, og det kom sådan fra det ene øjeblik til det andet mere eller mindre

Jeg tror altså ikke jeg ville være bekymret over det...

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

nej nej det var ik for og gøre dig bange eller noget... tror nemlig slet ik det har noget med barnet at gøre... men syntes bare det lyder mærkeligt... så heller tjekke ved lægen..

undskyld hvis jeg gjorte dig urolig...

kram

Nej, det er ok Jeg er bare lidt i mod at ringe til lægen med mindre man er bange for der er noget galt, og det er jeg ikke. Plejer at have sådan rimelig god kontakt med min krop, og der er ikke noget der gør ondt eller noget! Men det var sødt af dig at bekymre dig

Anmeld

29. marts 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Jamen ca. der hvor du beskriver, og det giver sig lidt selvom det er hårdt Det er vel også nu her livmoderen begynder at bevæge sig op i maven, eller? Det er bare sært det kun er højre side

Tror jeg da nok. Min livmoder lå til venstre indtil NF, der var den rykket og nu ligger tøserne ligeså fint under navlen, hehe.

Men hvis det er livmoder, så går det over igen når bebse fylder den mere op. Spørg din jordmoder når du skal ind til hende, for så kan kæreste også mærke med.

Ved mig giver det kvalme, hvis jeg bliver ved med, at trykke på den (ikke fordi jeg gør det hele tiden, men det er den eneste måde jeg kan mærke, at de er derinde.

Anmeld

30. marts 2011

Rebecca55

Anonym skriver:

Er i 14 uge, og har lige oplevet noget underligt, som stadig er der! Vi havde lige haft sex og så mærkede jeg sådan en underlig fornemmelse i maven. Det har ikke været en plukkeve, for det er længe siden sexen nu, og det er der stadig. Og så når jeg lå ned på ryggen var min mave sådan hård ovre i højre side.. Altså den er normalt hård over det hele, fordi det hele vokser, men nu kunne jeg køre hånden hen over maven og mærke en forhøjning mod højre som var helt hård + den her uforklarlige mærkelige fornemmelse inde i maven ovre mod højre. Er det babyen? Den er jo ikke så stor endnu, men kan den gemme sig over i den ene side af maven endnu, eller hvad faaaen er det ellers? Den er stadig hård mod højre 

Sådan reagere min mave når jeg får plukveer... Min mave bliver helt skæv mod højre og spænder helt op. Først troede jeg også det var baby der bøvlede rundt, men deværre er det plukveer ved mig. Det lyder meget som det samme der sker ved dig.

Anmeld

30. marts 2011

kkk

Anonym skriver:

Er i 14 uge, og har lige oplevet noget underligt, som stadig er der! Vi havde lige haft sex og så mærkede jeg sådan en underlig fornemmelse i maven. Det har ikke været en plukkeve, for det er længe siden sexen nu, og det er der stadig. Og så når jeg lå ned på ryggen var min mave sådan hård ovre i højre side.. Altså den er normalt hård over det hele, fordi det hele vokser, men nu kunne jeg køre hånden hen over maven og mærke en forhøjning mod højre som var helt hård + den her uforklarlige mærkelige fornemmelse inde i maven ovre mod højre. Er det babyen? Den er jo ikke så stor endnu, men kan den gemme sig over i den ene side af maven endnu, eller hvad faaaen er det ellers? Den er stadig hård mod højre 

Jeg er sikker på, at det er babyen og jeg kan mærke det samme indimellem, og har også været helt overrasket over at han kan mærkes uden på maven allerede - men det kan han altså. Jeg er 15+3 idag, og oplevede de også i sidste uge.

Anmeld

30. marts 2011

Levi&LilysMor

Blindtarmen er ikke større end en lille finger ca, og når man har det er den betændt dvs rød den kan ikke lave en forhøjning, men gør mega naller, gå til lægen og få det tjekket, og kør ikke dig selv op over hvad det ku kunne være osv, for det kan være det ikke er noget specielt og bare er babyen som nogle fortæller...

Du skriver også på et tidspunkt du er imod at ringe til lægen, når du ikke er bange for der er noget galt, men du lyder til at være noget nervøs i det første du skriver hm... også når du spørger os andre til det, alle kan da sagtens komme med et bud, men lægen ved altså bedst

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Tuttelut89 skriver:

Blindtarmen er ikke større end en lille finger ca, og når man har det er den betændt dvs rød den kan ikke lave en forhøjning, men gør mega naller, gå til lægen og få det tjekket, og kør ikke dig selv op over hvad det ku kunne være osv, for det kan være det ikke er noget specielt og bare er babyen som nogle fortæller...

Du skriver også på et tidspunkt du er imod at ringe til lægen, når du ikke er bange for der er noget galt, men du lyder til at være noget nervøs i det første du skriver hm... også når du spørger os andre til det, alle kan da sagtens komme med et bud, men lægen ved altså bedst

Det er afgjort ikke blindtarmen, jeg havde ingen smerter overhovedet, og det er for øvrigt gået væk nu. Jeg var ikke nervøs i mit oprindelige indlæg, men blot spændt over det kunne være babyrelateret og at det var noget underligt noget

Men tak for svaret! Jeg synes bare ikke der er nogen grund til at ringe til lægen, når jeg har (og havde det) helt fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.