Er det babyen? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.443 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Anonym trådstarter

Er i 14 uge, og har lige oplevet noget underligt, som stadig er der! Vi havde lige haft sex og så mærkede jeg sådan en underlig fornemmelse i maven. Det har ikke været en plukkeve, for det er længe siden sexen nu, og det er der stadig. Og så når jeg lå ned på ryggen var min mave sådan hård ovre i højre side.. Altså den er normalt hård over det hele, fordi det hele vokser, men nu kunne jeg køre hånden hen over maven og mærke en forhøjning mod højre som var helt hård + den her uforklarlige mærkelige fornemmelse inde i maven ovre mod højre. Er det babyen? Den er jo ikke så stor endnu, men kan den gemme sig over i den ene side af maven endnu, eller hvad faaaen er det ellers? Den er stadig hård mod højre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Ingen?

Anmeld

29. marts 2011

Holbæktrunten

Det tror jeg altså ikke er baby.... Jeg har i hvert fald aldrig oplevat noget lignene.

Jeg tror at jeg lige ville ringe til lægen og høre...

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Det tror jeg altså ikke er baby.... Jeg har i hvert fald aldrig oplevat noget lignene.

Jeg tror at jeg lige ville ringe til lægen og høre...

Hvorfor lægen? Det er jo ikke noget der gør ondt..

Anmeld

29. marts 2011

aya-zia

jeg ville også lige høre lægen hvis jeg var dig... babyen er jo LANGT fra stor nok til og kunne være skyld i det...

men man ved jo aldrig...

hel og lykke

Anmeld

29. marts 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Hvorfor lægen? Det er jo ikke noget der gør ondt..

lægen fordi at han ville kunne fortælle dig om det er normalt eller ej... syntes ik det lyder normalt... men altså jeg er ik læge så kan være det kan forkomme i nogle tilfælde

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

jeg ville også lige høre lægen hvis jeg var dig... babyen er jo LANGT fra stor nok til og kunne være skyld i det...

men man ved jo aldrig...

hel og lykke

Okay, nu bliver jeg pisse bange, for jeg har overhovedet ingen fornemmelse af, at der er noget galt 

Anmeld

29. marts 2011

TbCp

Hvis du er kommet under sexen så kan livmoderen jo godt spænde helt, ligesom ved en plukve, og så synes jeg godt maven kunne føles helt hård, så mon det kan være det?

Anmeld

29. marts 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Er i 14 uge, og har lige oplevet noget underligt, som stadig er der! Vi havde lige haft sex og så mærkede jeg sådan en underlig fornemmelse i maven. Det har ikke været en plukkeve, for det er længe siden sexen nu, og det er der stadig. Og så når jeg lå ned på ryggen var min mave sådan hård ovre i højre side.. Altså den er normalt hård over det hele, fordi det hele vokser, men nu kunne jeg køre hånden hen over maven og mærke en forhøjning mod højre som var helt hård + den her uforklarlige mærkelige fornemmelse inde i maven ovre mod højre. Er det babyen? Den er jo ikke så stor endnu, men kan den gemme sig over i den ene side af maven endnu, eller hvad faaaen er det ellers? Den er stadig hård mod højre 

Hvordan højre side? For er det et par cm fra navlen, kan det være livmoder. Den er ligesom en tyk bobbel, hård, men meget sjov at trykke på, når man lige finde den. Men den give sig. Ved ikke om det var en god forklaring.

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Hvis du er kommet under sexen så kan livmoderen jo godt spænde helt, ligesom ved en plukve, og så synes jeg godt maven kunne føles helt hård, så mon det kan være det?

Det overvejede jeg også, men det er jo ikke gået væk endnu.. Det eneste jeg kan se på nettet det kunne være af farlige ting er blindtarmsbetændelse, og det tvivler jeg altså på, for det gør ikke ondt, jeg har ikke feber, og det kom sådan fra det ene øjeblik til det andet mere eller mindre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.