Caroline86 skriver:
Så kom Laura ENDELIG i vuggestue igen efter endnu 2 uger med sygdom herhjemme...
Daniel og jeg tog i skole (jeg havde sidste skoledag i dag! Jubii) og mens jeg sad midt i en forelæsning med en finsk professor ringer vuggestuen. Jeg forlader auditoriet og ringer tilbage til dem (en time efter Laura er afleveret UDEN feber!!) og får beskeden: "Laura er faldet og har slået munden. Det bløder meget og vi tror måske hun har knækket nogle tænder!" 

Jeg skyndte mig over til Daniels klasse, bankede på og brølede ind og bad ham komme ud til mig - de var midt i en fremlæggelse. UPS...
Jeg fortæller videre hvad jeg lige har fået at vide og beder ham pakke sine ting så vi kan komme på skadestuen/til tandlæge med hende i en fart og evt. få det syet når nu de ikke kan stoppe blødningen.
Jeg går fattet, men HURTIGT ind og pakker mine ting i auditoriet men her kan jeg ikke kontrollere mine følelser længere og i takt med at tårerne fylder mine øjne LØBER jeg ud derfra og møder Daniel på gangen. Jeg sætter ikke farten ned og stopper først da Daniel får fat i mig på parkeringspladsen. Vi kører til vuggestuen så hurtigt trafikken og lovgivningen tillader det og møder en ked baby med KÆMPE overlæbe
De har fået kontrolleret blødningen men det kostede 2 gennemblødte (som i BLOD) trøjer og et par stofbleer og en bunke servietter
det bløder jo HELT vildt i munden!
Vi får pakket hendes sager mens den ene pædagog undskylder 1000 gange. Vi siger til hende at det jo ikke er hendes skyld og at de jo kommer til skade osv og raser indvendigt over den anden pædagog som havde ansvaret for Laura da det skete 

Jeg orker SLET ikke tage konflikten med dem, men jeg bliver nødt til at kommentere det i morgen. Ulykken kunne sagtens være undgået hvis de havde været mere opmærksomme
Kort fortalt STOD hun op i en gåvogn og den er jo så (selvføgelig) tippet og hun er væltet og har slået munden ned i kanten. Jeg synes jo ikke et så lille barn - som i øvrigt ikke kan gå ordentligt endnu - skal have lov til at "lege" på den måde.. Men sket er sket...
Vi tog til min gamle tandlæge og de stod klar da vi kom
Heldigvis ser det ikke umiddelbart ud som om der er sket noget med hendes tænder men læbestrengen og hendes tandkød ligner noget der er kørt gennem hakkeren hos slagteren
De regner med det heler op og stopper med at bløde i løbet af nogle dage og de ville ikke sy hende 
Laura er ligeså tapper som hun plejer og hygger sig ok... Hun forstår ikke hvorfor det bløder og gør ondt, men hun klarer det skide flot. Vi har fyldt depoterne op med alle de lækre, kolde, bløde madvarer vi kunne finde i SuperBest 
Her lige et billede af mit lille næbdyr og tak fordi jeg måtte fortælle!
Knus Caroline