mit lille næbdyr :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Laulund87

Åh skat, fik så ondt i maven da du sendte det billede til mig

Det er altså ikke okay, at hun har kunne stå op i den gåvogn, uden de har reageret

Håber ikke hun er alt for mærket af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

PernilleB

åhhh, det lille pus... Nej hvor ser hun dog ud... Godt hun er en tapper lille pige...

Anmeld

29. marts 2011

Isabella_mor

nårrrrh lille skid... 

ihh sådan nogle pædagoger altså!! 

Anmeld

29. marts 2011

Caroline86

Laulund87 skriver:

Åh skat, fik så ondt i maven da du sendte det billede til mig

Det er altså ikke okay, at hun har kunne stå op i den gåvogn, uden de har reageret

Håber ikke hun er alt for mærket af det

hun er så tapper og så dygtig og så fantastisk.. tror hun er blevet inspireret af Maria

Hun fik serveret risengrød til aften og det gled fint ned

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. marts 2011

Laulund87

Caroline86 skriver:

hun er så tapper og så dygtig og så fantastisk.. tror hun er blevet inspireret af Maria

Hun fik serveret risengrød til aften og det gled fint ned

årh

Ejjj hun er bare dejlig, og ja rigtig sej!

Anmeld

29. marts 2011

Vingummien

Caroline86 skriver:

Så kom Laura ENDELIG i vuggestue igen efter endnu 2 uger med sygdom herhjemme...

Daniel og jeg tog i skole (jeg havde sidste skoledag i dag! Jubii) og mens jeg sad midt i en forelæsning med en finsk professor ringer vuggestuen. Jeg forlader auditoriet og ringer tilbage til dem (en time efter Laura er afleveret UDEN feber!!) og får beskeden: "Laura er faldet og har slået munden. Det bløder meget og vi tror måske hun har knækket nogle tænder!"

Jeg skyndte mig over til Daniels klasse, bankede på og brølede ind og bad ham komme ud til mig - de var midt i en fremlæggelse. UPS...

Jeg fortæller videre hvad jeg lige har fået at vide og beder ham pakke sine ting så vi kan komme på skadestuen/til tandlæge med hende i en fart og evt. få det syet når nu de ikke kan stoppe blødningen.

Jeg går fattet, men HURTIGT ind og pakker mine ting i auditoriet men her kan jeg ikke kontrollere mine følelser længere og i takt med at tårerne fylder mine øjne LØBER jeg ud derfra og møder Daniel på gangen. Jeg sætter ikke farten ned og stopper først da Daniel får fat i mig på parkeringspladsen. Vi kører til vuggestuen så hurtigt trafikken og lovgivningen tillader det og møder en ked baby med KÆMPE overlæbe De har fået kontrolleret blødningen men det kostede 2 gennemblødte (som i BLOD) trøjer og et par stofbleer og en bunke servietter det bløder jo HELT vildt i munden!

Vi får pakket hendes sager mens den ene pædagog undskylder 1000 gange. Vi siger til hende at det jo ikke er hendes skyld og at de jo kommer til skade osv og raser indvendigt over den anden pædagog som havde ansvaret for Laura da det skete

Jeg orker SLET ikke tage konflikten med dem, men jeg bliver nødt til at kommentere det i morgen. Ulykken kunne sagtens være undgået hvis de havde været mere opmærksomme Kort fortalt STOD hun op i en gåvogn og den er jo så (selvføgelig) tippet og hun er væltet og har slået munden ned i kanten. Jeg synes jo ikke et så lille barn - som i øvrigt ikke kan gå ordentligt endnu - skal have lov til at "lege" på den måde.. Men sket er sket...

Vi tog til min gamle tandlæge og de stod klar da vi kom Heldigvis ser det ikke umiddelbart ud som om der er sket noget med hendes tænder men læbestrengen og hendes tandkød ligner noget der er kørt gennem hakkeren hos slagteren De regner med det heler op og stopper med at bløde i løbet af nogle dage og de ville ikke sy hende

Laura er ligeså tapper som hun plejer og hygger sig ok... Hun forstår ikke hvorfor det bløder og gør ondt, men hun klarer det skide flot. Vi har fyldt depoterne op med alle de lækre, kolde, bløde madvarer vi kunne finde i SuperBest

Her lige et billede af mit lille næbdyr og tak fordi jeg måtte fortælle!

Knus Caroline

uhh kommer til at tænke på den dag jeg hentede Emil da han var mindre, og havde slået hovedet. Ja han var så kravlet op på deres rulle bord og ar faldet ned Og hvorfor ar der så ikke lige nogle der så det, er kun inde på stuen når der spises

God bedring med hende, og håber det snart stopper med at bløde

Anmeld

29. marts 2011

Maise

åhhh lille skattepige. Ej ja selvom man nok bliver nødt til at sige ok det går nok til pædagoerne, så var jeg nok blevet tosset alligevel og taget en samtale med lederen. puha ser ikke frem til den dag de ringer en hjem at ens barn er faldet ned fra et eller andet og har brækket noget eller slået hul i hovedet. Godt hendes tænder er ok, det er det vigtigste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.