mit lille næbdyr :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.155 visninger
36 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Caroline86

Så kom Laura ENDELIG i vuggestue igen efter endnu 2 uger med sygdom herhjemme...

Daniel og jeg tog i skole (jeg havde sidste skoledag i dag! Jubii) og mens jeg sad midt i en forelæsning med en finsk professor ringer vuggestuen. Jeg forlader auditoriet og ringer tilbage til dem (en time efter Laura er afleveret UDEN feber!!) og får beskeden: "Laura er faldet og har slået munden. Det bløder meget og vi tror måske hun har knækket nogle tænder!"

Jeg skyndte mig over til Daniels klasse, bankede på og brølede ind og bad ham komme ud til mig - de var midt i en fremlæggelse. UPS...

Jeg fortæller videre hvad jeg lige har fået at vide og beder ham pakke sine ting så vi kan komme på skadestuen/til tandlæge med hende i en fart og evt. få det syet når nu de ikke kan stoppe blødningen.

Jeg går fattet, men HURTIGT ind og pakker mine ting i auditoriet men her kan jeg ikke kontrollere mine følelser længere og i takt med at tårerne fylder mine øjne LØBER jeg ud derfra og møder Daniel på gangen. Jeg sætter ikke farten ned og stopper først da Daniel får fat i mig på parkeringspladsen. Vi kører til vuggestuen så hurtigt trafikken og lovgivningen tillader det og møder en ked baby med KÆMPE overlæbe De har fået kontrolleret blødningen men det kostede 2 gennemblødte (som i BLOD) trøjer og et par stofbleer og en bunke servietter det bløder jo HELT vildt i munden!

Vi får pakket hendes sager mens den ene pædagog undskylder 1000 gange. Vi siger til hende at det jo ikke er hendes skyld og at de jo kommer til skade osv og raser indvendigt over den anden pædagog som havde ansvaret for Laura da det skete

Jeg orker SLET ikke tage konflikten med dem, men jeg bliver nødt til at kommentere det i morgen. Ulykken kunne sagtens være undgået hvis de havde været mere opmærksomme Kort fortalt STOD hun op i en gåvogn og den er jo så (selvføgelig) tippet og hun er væltet og har slået munden ned i kanten. Jeg synes jo ikke et så lille barn - som i øvrigt ikke kan gå ordentligt endnu - skal have lov til at "lege" på den måde.. Men sket er sket...

Vi tog til min gamle tandlæge og de stod klar da vi kom Heldigvis ser det ikke umiddelbart ud som om der er sket noget med hendes tænder men læbestrengen og hendes tandkød ligner noget der er kørt gennem hakkeren hos slagteren De regner med det heler op og stopper med at bløde i løbet af nogle dage og de ville ikke sy hende

Laura er ligeså tapper som hun plejer og hygger sig ok... Hun forstår ikke hvorfor det bløder og gør ondt, men hun klarer det skide flot. Vi har fyldt depoterne op med alle de lækre, kolde, bløde madvarer vi kunne finde i SuperBest

Her lige et billede af mit lille næbdyr og tak fordi jeg måtte fortælle!

Knus Caroline

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Lone Jakobsen

hold da op en læbe hun har fået. jeg kan næsten mærke indeni hvordan i må have haft det.

Anmeld

29. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Årrh lille pus da - det var godt nok synd for hende at hun skulle falde og få sig en ordentlig én over munden. Øv øv, håber snart hun er helt igen. Stort knus til jer.

Anmeld

29. marts 2011

Ryberg

Hold da op.. sikke et fint næbdyr du har fået dig der..... og godt der ikke skete mere.. det kan jo gå grueligt galt sådan noget....

Vil du tage konfrontationen med børnehaven eller regner du med at de har lært lektien?

Rigtig god bedring med din tapre seje pige

Anmeld

29. marts 2011

NinaNymannMadsen

hold op en læbe hun har fået sig der. puha det må da bare ha gjort så ondt stakkels lille pige. men godt hun tog det godt. håber det heler som det skal hurtigt.

Anmeld

29. marts 2011

MaleneG

øv, av av for pokker da

kan da godt forstå du er gal, og ked over pædagogen ikke holdte bedre øje med Lauras eksperiment. 

Anmeld

29. marts 2011

Mette.

Stakkels lille Laura. Hvor er det også bare uheldigt, men godt der ikke er sket noget med bisserne.

God bedring med hende.  Forhåbentligt er det snart fint og helt igen.

Anmeld

29. marts 2011

Caroline86

KittyGirl skriver:

Hold da op.. sikke et fint næbdyr du har fået dig der..... og godt der ikke skete mere.. det kan jo gå grueligt galt sådan noget....

Vil du tage konfrontationen med børnehaven eller regner du med at de har lært lektien?

Rigtig god bedring med din tapre seje pige

jeg tager en snak med dem i morgen når jeg afleverer hende (hvis blødningen da er stoppet, ellers skal hun jo være hjemme)...

Jeg har ikke tænkt mig at skælde dem ud, for det nytter ikke noget, og de har jo ikke gjort det med vilje! Men jeg bliver nødt til at påpege at de skal være mere obs om hvad ungerne laver.. for det kunne jo netop virkelig være gået galt!! Jeg tør slet ikke tænke på hvad der kunne være sket... puha...

men pædagogen var helt klar over hvad Laura lavede, for hun så det ske kan ikke forstå hvorfor hun tillod at hun stod der og balancerede

Anmeld

29. marts 2011

DLM

sikke en forskrækkelse, stakkels bette nus godt der ikke var sket noget med tænderne. god bedring med hende

Anmeld

29. marts 2011

Caroline86

Tusind tak for alle Jeres "god bedring"'er...

Jeg tør slet ikke tænke på hvad der kunne være sket

Er virkelig lettet over at der ikke er noget med tænderne. De skal så tjekkes igen om et halvt års tid for at se om der er sket skader som man ikke kan se med det samme... men han regnede med at de var sluppet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.