billig meget flot og enkel brudekjole NIXA svensk design

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. maj 2011

foto på lærred

Jeg skal ikke købe ville bare lige oppe for dig, for den ser jo rigtig fin ud. Jeg prøvede at trykke på det link du sendte men der kommer man bare direkte ind på DBA med en masse andre annoncer (og det vil sige ikke din direkte)

Held og lykke med salget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

musse1

foto på lærred skriver:

Jeg skal ikke købe ville bare lige oppe for dig, for den ser jo rigtig fin ud. Jeg prøvede at trykke på det link du sendte men der kommer man bare direkte ind på DBA med en masse andre annoncer (og det vil sige ikke din direkte)

tak fordi du lige skriver det, og tak fordi du opper den

link til brudekjolen

http://www.dba.dk/brudekjole-nixa.svensk/id-73713929/

Anmeld

16. maj 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
foto på lærred skriver:

Vil bare lige gøre opmærksom på at ugyldig opning også gælder andre brugere, så er i opmærksomme på det i fremtiden

Anmeld

16. maj 2011

foto på lærred

Vil bare lige gøre opmærksom på at ugyldig opning også gælder andre brugere, så er i opmærksomme på det i fremtiden

Sorry. Synes bare den var så fin og linket hun henviste til duede ikke, så ville bare lige gøre Trådstarter opmærksom på det.

Anmeld

23. maj 2011

musse1

musse1 skriver:

en meget flot og enkel brudekjole i hvid og str 44, med en smule mønster oppe hele vejen rundt, og med lynlås bag som man ik kan se da der er pynte knapper bag. det er en 2008 model. der hører slør og underskørt i str xl
den er lige kommet hjem fra rens, så pletterne du kan se her, er væk og ser ud som ny,der er normalt 3 knapper hele vejen bag på af gangen, men helt neders mangler da den ene kan ses på billede nr 5.

der er så man kan holde slabet oppe, til når man skal danse eller gå.

de to øverste billeder er fra selve dagen, de andre er fra lige inden jeg sendte den til rens

kun mig som har brugt kjolen. har ik været i røg og hængt i et skab, inden for.  sender gerne men køber betaler selv porto 135 kr i gls. i er velkommen til at komme og prøve den.

link til billederne på dba.

http://www.dba.dk/brudekjole-nixa-svensk/id-73713929/

Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44

Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44 

Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44 Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44

Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44

smider den op igen er der slet ik nogle som kan bruge sådan her flot brudekjole, man kan sagtens sy den ind, hvis den skal være mindre.

Anmeld

30. maj 2011

musse1

ingen der står og kan bruge en flot brudekjole?

Anmeld

7. juni 2011

musse1

13. juni 2011

musse1

musse1 skriver:

en meget flot og enkel brudekjole i hvid og str 44, med en smule mønster oppe hele vejen rundt, og med lynlås bag som man ik kan se da der er pynte knapper bag. det er en 2008 model. der hører slør og underskørt i str xl
den er lige kommet hjem fra rens, så pletterne du kan se her, er væk og ser ud som ny,der er normalt 3 knapper hele vejen bag på af gangen, men helt neders mangler da den ene kan ses på billede nr 5.

der er så man kan holde slabet oppe, til når man skal danse eller gå.

de to øverste billeder er fra selve dagen, de andre er fra lige inden jeg sendte den til rens

kun mig som har brugt kjolen. har ik været i røg og hængt i et skab, inden for.  sender gerne men køber betaler selv porto 135 kr i gls. i er velkommen til at komme og prøve den.

link til billederne på dba.

http://www.dba.dk/brudekjole-nixa-svensk/id-74395353/

Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44 Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44

Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44

opper den lige igen ingen som kan bruge den eller kender nogle som kan ?

Anmeld

22. juni 2011

musse1

25. juni 2011

musse1

lukker den lige og laver en ny med alle billeder på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.