billig meget flot og enkel brudekjole NIXA svensk design

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.690 visninger
31 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

musse1

en meget flot og enkel brudekjole i hvid og str 44, med en smule mønster oppe hele vejen rundt, og med lynlås bag som man ik kan se da der er pynte knapper bag. det er en 2008 model. der hører slør og underskørt i str xl
den er lige kommet hjem fra rens, så pletterne du kan se her, er væk og ser ud som ny,der er normalt 3 knapper hele vejen bag på af gangen, men helt neders mangler da den ene kan ses på billede nr 5.

der er så man kan holde slabet oppe, til når man skal danse eller gå.

de to øverste billeder er fra selve dagen, de andre er fra lige inden jeg sendte den til rens

kun mig som har brugt kjolen. har ik været i røg og hængt i et skab, inden for.  sender gerne men køber betaler selv porto 135 kr i gls. i er velkommen til at komme og prøve den.

link til billederne på dba.

http://www.dba.dk/brudekjole-nixa-svensk/id-74395353/

Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44

Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44 

Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44 Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44

Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

musse1

11. april 2011

musse1

slet ik nogle, som kunne tænke sig den her brudekjole, prøver lige at ta den op igen

Anmeld

11. april 2011

Tystys14

Kan kun se de første to billeder  ellers kunne det godt være måske

Anmeld

11. april 2011

musse1

Nikita Victoria skriver:

Kan kun se de første to billeder  ellers kunne det godt være måske

er utroligt, som mine annocer her inde, bare ik vil lykkes mig, men godt du lige sagde det. ved ik om man må smide link ind, men nu gør jeg det, og så må jeg fjerne det hvis ik man må

http://www.dba.dk/brudekjole-billig-brudekjole/id-73241924/

her kan i se flere billeder, det er så bare lige nogle billeder jeg tog, inden jeg sendte den til rens..  så må du sige til, hvis du har behov for at se flere billeder, end de to der er her inde og dem du kan se på det link.

Anmeld

11. april 2011

Tystys14

musse1 skriver:

er utroligt, som mine annocer her inde, bare ik vil lykkes mig, men godt du lige sagde det. ved ik om man må smide link ind, men nu gør jeg det, og så må jeg fjerne det hvis ik man må

http://www.dba.dk/brudekjole-billig-brudekjole/id-73241924/

her kan i se flere billeder, det er så bare lige nogle billeder jeg tog, inden jeg sendte den til rens..  så må du sige til, hvis du har behov for at se flere billeder, end de to der er her inde og dem du kan se på det link.

Synes den er super flot  Du sælger den for 2000kr. ? Kæresten og jeg snakker nemlig om en dåb+bryllup, så hvis det bliver til noget, skal jeg virkelig til at finde en kojle nu  jeg bruger str. 42 men man kan nemmer ligge den ind, end at ud ikke?

(jeg har smidt mange link ind, og det har ikke været et problem, så det jeg sikker på man godt må )

Anmeld

11. april 2011

musse1

Nikita Victoria skriver:

Synes den er super flot  Du sælger den for 2000kr. ? Kæresten og jeg snakker nemlig om en dåb+bryllup, så hvis det bliver til noget, skal jeg virkelig til at finde en kojle nu  jeg bruger str. 42 men man kan nemmer ligge den ind, end at ud ikke?

(jeg har smidt mange link ind, og det har ikke været et problem, så det jeg sikker på man godt må )

jo kan sagtens ligge ind, ja jeg sælger den for 2000 kr er så med slør og underskørt og er som sagt er kjolen nyrenset.. hvis det er så kom og prøv den

det lyder da super spændene med både dåb og bryllup så har i da også nok at se til..

Anmeld

11. april 2011

Tystys14

musse1 skriver:

jo kan sagtens ligge ind, ja jeg sælger den for 2000 kr er så med slør og underskørt og er som sagt er kjolen nyrenset.. hvis det er så kom og prøv den

det lyder da super spændene med både dåb og bryllup så har i da også nok at se til..

Ja  Hvor bor du henne? For det kommer jo lidt an på hvor langt jeg skal for at prøve den hi hi  selv bor jeg i Vordingborg.

Anmeld

11. april 2011

musse1

Nikita Victoria skriver:

Ja  Hvor bor du henne? For det kommer jo lidt an på hvor langt jeg skal for at prøve den hi hi  selv bor jeg i Vordingborg.

det er jo ik så langt her fra, eller det er jo hvad man syns er langt bor i haslev. er de der 40 km. har du bil ?

Anmeld

11. april 2011

Tystys14

musse1 skriver:

det er jo ik så langt her fra, eller det er jo hvad man syns er langt bor i haslev. er de der 40 km. har du bil ?

Ja, men så skal jeg have prinsessen samt hund med, self kan hunden sidde i bilen,  Kæresten skal bare lige have lappet dækket her en af dagene. Det jo så nemt for ham at tage på job når vejeret siger MC  så skal lige punke ham lidt for det døk hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.