Nogen fra min omegn som kunne tænke sig og mødes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2008

Heidi.

Eva skriver:

Heidi Bakke skriver:

Vi snakker efter nytår eller hvad????

Ikke nødvendigvis...vi kan jo bare finde en dato og så kan dem der vil komme og så evt hvis det bliver hyggeligt(gør det selvfølgelig) så aftale en ny dato osv...
Knus,,,

Det lyder som en rigtig god ide´

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2008

fam.4xc

Jeg er med på den! Bor I Ballerup, 15 min med tog fra KBHs hovedbanegård... Jeg lægger også gerne lejlighed til, men synes det ku være lige så hyggeligt at mødes på cafe

Og jeg ville ha mine unger med når det er i dagtimerne...

Anmeld

19. oktober 2008

Pia.

Jeg er bestemt også med - kunne være rigtig hyggeligt... Jeg er fra Guldborg...

Jeg er frisk på begge dele - en eftermiddag med børn men bestemt også en aften med lidt spisning og hygge... 60.png

Knus fra Pia.

Anmeld

19. oktober 2008

miver

Synes osse det lyder som en god ide men hælder nok mest til unden børn første gang (men det andet kunne da osse være hyggeligt )

Jeg er fra Stenlille (imellem Slagelse og Holbæk

Mie

Anmeld

19. oktober 2008

Honningblomst

Ej, dejligt der er så mange der har lyst...frem med datoerne, så vi kan finde en dag. Jeg er mest til en lørdag eftermiddag, som måske så kunne blive til aften?? Hvad siger I?
Knus..

Anmeld

19. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Ej, dejligt der er så mange der har lyst...frem med datoerne, så vi kan finde en dag. Jeg er mest til en lørdag eftermiddag, som måske så kunne blive til aften?? Hvad siger I?
Knus..

Det er jeg også.... - Skulle vi prøve at holde det hos dig første gang Eva og så uden børn, det lyder som om der er mest stemning for det... ???

Prøv at komme med et par forslag til hvornår det kunne være... ?

Knus Pia, som syntes at det var en god idé enten at tage lidt mad med hver især eller bestille lidt ude fra og så hygge snakke første gang og så gange efter kunne man tage børn med....

Anmeld

19. oktober 2008

miver

Eva skriver:

Knus..

Det ville passe mig fint Lørdag eftermiddag/aften
Bare helst i en lige ugen da jeg arbejder i ulige uger (hvis det kan lade sig gøre )

Anmeld

19. oktober 2008

Heidi.

Det lyder rigtig godt76.gif
Jeg tror godt at det ville kunne lade sig gøre en lørdag.. Så lad og finde nogle datoer, så hopper jeg med på vognen76.gif

Anmeld

19. oktober 2008

miver

PiaR skriver:

Eva skriver:

Knus..

Det er jeg også.... - Skulle vi prøve at holde det hos dig første gang Eva og så uden børn, det lyder som om der er mest stemning for det... ???

Prøv at komme med et par forslag til hvornår det kunne være... ?

Knus Pia, som syntes at det var en god idé enten at tage lidt mad med hver især eller bestille lidt ude fra og så hygge snakke første gang og så gange efter kunne man tage børn med....

synes det er en god ide med evt. at bestille maden

Anmeld

19. oktober 2008

Honningblomst

Jamen, kom med nogle datoer, piger....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.