Nogen fra min omegn som kunne tænke sig og mødes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.386 visninger
65 svar
0 synes godt om
19. oktober 2008

Heidi.

Eller hvis man har lyst til og kører langt!!
Jeg syntes bare det kunne været rigtig sjovt og mødes med nogle af jer..
Er der mon nogen som har lyst til det??

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2008

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Eller hvis man har lyst til og kører langt!!
Jeg syntes bare det kunne været rigtig sjovt og mødes med nogle af jer..
Er der mon nogen som har lyst til det??

Kh Heidi

Hvor er din omegn...
Jeg synes også det kunne være sjovt at mødes med jer, føler jo man kender jer nu....min omegn er sydsjælland/nordfalster.
Knus..

Anmeld

19. oktober 2008

Heidi.

Hej 60.png

Jeg bor i Høje Taastrup, så Falster er jo ikke så overdrevent langt.. Jeg syntes nemlig også det kunne være rigtig sjovt76.gif

Anmeld

19. oktober 2008

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Hej 60.png

Jeg bor i Høje Taastrup, så Falster er jo ikke så overdrevent langt.. Jeg syntes nemlig også det kunne være rigtig sjovt76.gif

Altså... når man bor hernede hvor man kører til alt, så er Storkøbenhavn, bestemt ikke langt væk....så jeg er da klar til at finde en dag og lægger gerne hus til...
Knus..

Anmeld

19. oktober 2008

Heidi.

Eva skriver:

Heidi-Godsk skriver:

Hej 60.png

Altså... når man bor hernede hvor man kører til alt, så er Storkøbenhavn, bestemt ikke langt væk....så jeg er da klar til at finde en dag og lægger gerne hus til...
Knus..

Okay.. Jamen det kunne da være rigtig hyggligt.. Så må vi se om der er andre der vil med
Skulle det være med eller uden børn??

Anmeld

19. oktober 2008

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Eva skriver:

Heidi-Godsk skriver:

Hej 60.png

Knus..

Okay.. Jamen det kunne da være rigtig hyggligt.. Så må vi se om der er andre der vil med
Skulle det være med eller uden børn??

Jamen, det kommer jo lidt an på hvordan og hvad det skal være...skal det være en lille fest...om aftenen hvor vi alle tager en ret med og drikkevare og så laver en fest ud af det, eller skal det være en eftermiddag med kage, te og børn??
Jeg er frisk på det hele...jeg bor lige ved stationen og der er også mulighed for at sove her, hvis det var...
Så ja, kom frit frem hvis der er andre der er friske...og det behøver ikke være hos mig, hvis der er andre der har lyst til at lægge hus til...
Knus..

Anmeld

19. oktober 2008

Heidi B

Jeg er også frisk. Bor i Havdrup, på sjælland...
Det kunne være hyggeligt...
Synes måske første gang skal være uden børn... Så kan vi bedre få snakket... Har jo to stk på 2 år...

Heidi

Anmeld

19. oktober 2008

Honningblomst

Heidi Bakke skriver:

Jeg er også frisk. Bor i Havdrup, på sjælland...
Det kunne være hyggeligt...
Synes måske første gang skal være uden børn... Så kan vi bedre få snakket... Har jo to stk på 2 år...

Heidi

SUPER.. og ja, du kan have ret i at det måske nok er nemmere uden børn..jeg kunne også godt trænge til en lille fest...så skal vi bare finde en dato...
Knus..

Anmeld

19. oktober 2008

Heidi B

Vi snakker efter nytår eller hvad????

Anmeld

19. oktober 2008

Honningblomst

Heidi Bakke skriver:

Vi snakker efter nytår eller hvad????

Ikke nødvendigvis...vi kan jo bare finde en dato og så kan dem der vil komme og så evt hvis det bliver hyggeligt(gør det selvfølgelig) så aftale en ny dato osv...
Knus,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.