Er det normalt, at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Chr-Hei

MaybeBaby skriver:

Ej, hvor skønt! Jamen så er jeg mere rolig og ser frem til flere uger uden væsentlig kg øgning

Syntes i hvertfald det er super dejligt.. Fik at vide af min jordmor at det bare var så flot.. Men self er der forskel på om du er en lille sirevip eller en lidt stor pige som mig (:

Men tror ikke du skal være så nervøs endnu i hvertfald hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

MaybeBaby

Heidi-ra skriver:

yntes i hvertfald det er super dejligt.. Fik at vide af min jordmor at det bare var så flot.. Men self er der forskel på om du er en lille sirevip eller en lidt stor pige som mig (:

Men tror ikke du skal være så nervøs endnu i hvertfald hehe

Jeg er vist godt midt imellem, og har en drøm om, at det max bliver et plus på 8-10 kg. Men da jeg skal gå højgravid over sommeren (har termin i september) og jeg står i butik, så tror jeg, at jeg får en del vand i kroppen, men nu må vi se - så længe baby er glad i hulen  

Anmeld

29. marts 2011

Sitrani

Lige da jeg fandt ud af jeg var gravid vejede jeg 78 kg.. Så kom kvalmen, og jeg røg ned på ca. 75,5 kg eller sådan noget.. og nu vejer jeg 88 kg, så har taget 10 kg på siden min startvægt, og er i 27. uge nu.. Håber ikke der ryger for meget på her de sidste 3 måneder!  Behøver ikke blive større.. Indtil videre er jeg tilfreds, for det er normalt at tage omkring 10-15 kg på..

Anmeld

29. marts 2011

tazz

Bare nyd det. Baby skal nok tage det h*n skal have, så får du resterne.

Jeg tog kun 2,5 kg. på i min graviditet, uden at være decideret overvægtig. Da jeg kom hjem fra hospitalet 5 dage senere vejede jeg 10 kg. mindre end da jeg blev gravid  Fantastisk slankekur  Det kommer jo også an på, om du får vand i kroppen, det vejer jo også pænt til.

Anmeld

29. marts 2011

Mimic

Bare tag det roligt det er jo forskelligt fra kvinde til kvinde, hvor meget man kommer -eller taber sig...

jeg tabte mig 8,5 kg de første 6 måneder og derefter kom jeg mig kun 6 kg... det hele var tabt igen dagen efter jeg havde født

Anmeld

29. marts 2011

Lullaby

MaybeBaby skriver:

Hold da op, det var flot klaret Jeg håber på et sted mellem 8-10 kg. MAX. Og med en labradorhvalp at rende efter, så er motionen i hverdagen i hvert fald hjemme Men tosse flot. Gjorde du noget for det, eller har du bare været heldig?

Jeg tog kun 5 kg på med Izabella  Og tabte mig 15 efter så blev undervægtig bagefter.

Anmeld

29. marts 2011

MaybeBaby

tazz skriver:

Bare nyd det. Baby skal nok tage det h*n skal have, så får du resterne.

Jeg tog kun 2,5 kg. på i min graviditet, uden at være decideret overvægtig. Da jeg kom hjem fra hospitalet 5 dage senere vejede jeg 10 kg. mindre end da jeg blev gravid  Fantastisk slankekur  Det kommer jo også an på, om du får vand i kroppen, det vejer jo også pænt til.

Ja, det er nok mest vandet i kroppen jeg er "urolig" for - også fordi jeg bliver højgravid hen over sommeren og skal stå op i en åndsvag-varm butik! Så tror altså ikke det bliver +kg, fordi jeg overæder i mit tilfælde. Men sikke en god start når man kommer hjem efter nok at have hørt en masse skræk historier om de forbistrede +kg, at man så har tabt sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.