Er det normalt, at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

MaybeBaby

selvom maven er vokset noget så grundigt, og man er i 16. uge, at man intet har taget på? Jeg tabte godt 2 kg, i min korte kvalmeperiode, men ligger stadig på minus 1-2 kg fra min startvægt.

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Jeg er 19+6 idag ogg ligger Minus 4 kg fra min startvægt.... Jeg syntes bare det er dejligt.....

Anmeld

29. marts 2011

B&J

jeg tog først på i slutningen så de første 6mdr havde jeg kun taget 3kg på

Anmeld

29. marts 2011

MaybeBaby

Fru Nielsen skriver:

Hejsa

Jeg er 19+6 idag ogg ligger Minus 4 kg fra min startvægt.... Jeg syntes bare det er dejligt.....

Dejligt med dit svar - Synes da også at det er sindsygt lækkert for som man hører, så skal kg. nok komme senere. Men nu hvor maven har sat sig som en graviditetsmave, kan jeg se folks skeptiske blikke, når jeg til deres spørgsmål svarer dem, at jeg intet har taget på. Så blev bare lidt nervøs for, om det måske bare var mig, den var gal med Men min startvægt var/er jo så også på plussiden af "slank", så jeg burde jo ikke tage særlig meget på  

/Mette

Anmeld

29. marts 2011

Pullemulle

MaybeBaby skriver:

selvom maven er vokset noget så grundigt, og man er i 16. uge, at man intet har taget på? Jeg tabte godt 2 kg, i min korte kvalmeperiode, men ligger stadig på minus 1-2 kg fra min startvægt.

/Mette

Tja.. Så er det jo bare baby der fylder istedet for fedt, og du kan jo også sagtens tabe dig andre steder end maven 

Anmeld

29. marts 2011

MaybeBaby

Pullemulle skriver:

Tja.. Så er det jo bare baby der fylder istedet for fedt, og du kan jo også sagtens tabe dig andre steder end maven 

Ja, det er selvfølgelig rigtigt nok Spiser ikke samme mængder mad som før graviditeten, så det er nok dét, der udligner det hele lidt

Anmeld

29. marts 2011

Fru Nielsen

MaybeBaby skriver:

Dejligt med dit svar - Synes da også at det er sindsygt lækkert for som man hører, så skal kg. nok komme senere. Men nu hvor maven har sat sig som en graviditetsmave, kan jeg se folks skeptiske blikke, når jeg til deres spørgsmål svarer dem, at jeg intet har taget på. Så blev bare lidt nervøs for, om det måske bare var mig, den var gal med Men min startvægt var/er jo så også på plussiden af "slank", så jeg burde jo ikke tage særlig meget på  

/Mette

Da jeg fødte min anden søn for lige knap et år siden havde jeg på termins dagen +3-4 kg i forhold til start vægten, så kan lade sig gøre at man ikke tager ret meget på....

Anmeld

29. marts 2011

MaybeBaby

Fru Nielsen skriver:

Da jeg fødte min anden søn for lige knap et år siden havde jeg på termins dagen +3-4 kg i forhold til start vægten, så kan lade sig gøre at man ikke tager ret meget på....

Hold da op, det var flot klaret Jeg håber på et sted mellem 8-10 kg. MAX. Og med en labradorhvalp at rende efter, så er motionen i hverdagen i hvert fald hjemme Men tosse flot. Gjorde du noget for det, eller har du bare været heldig?

Anmeld

29. marts 2011

Chr-Hei

MaybeBaby skriver:

/Mette

JEg er idag 30+6 og har endnu ikke taget noget på... Spiser som jeg vil os men er faktisk en kilo under statsvægt... Har fået at vide det er ret unormalt ... Men er en stor pige i mig selv så er faktisk utrolig glad for der ikke er kommet mere på .. Det skal der nok nåes de næste par uger

Men tror det er meget alm der er et par kilo...

Anmeld

29. marts 2011

MaybeBaby

Heidi-ra skriver:

JEg er idag 30+6 og har endnu ikke taget noget på... Spiser som jeg vil os men er faktisk en kilo under statsvægt... Har fået at vide det er ret unormalt ... Men er en stor pige i mig selv så er faktisk utrolig glad for der ikke er kommet mere på .. Det skal der nok nåes de næste par uger

Men tror det er meget alm der er et par kilo...

Ej, hvor skønt! Jamen så er jeg mere rolig og ser frem til flere uger uden væsentlig kg øgning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.