Ni-ko-li-ne skriver:
Det er jeg ked af at høre, at du har haft endnu et attack! Det med at være stærk, det er jeg til dels... Og når jeg ikke er det, tillægger jeg mig en facade som værende stærk... Men jo jeg har tudet over situationen og gør det stadig af og til.. Gennem afklaringsperioden har vi fundet ud af at jeg ca kan arbejde 4 timer dagligt... Med fri onsdag... Og der er så nogle skåne hensyn mht løft og arb. Stillinger... Variation i jobbet osv... Jeg ønsker mug en stilling indenfor forskning ( jeg er laborant)
Åh ja, så er det jo også relevant for dig, at arbejde indenfor det felt 
Ja tit og ofte viser man udadtil at man er stærk, selvom man nogen gange har det af H til. Jeg kender det fra mig selv, men for det meste klarer jeg det heldigvis fint uden at blive påvirket af de. Til tider er det hårdt/svært...helt bestemt. Man skal jo også give sig selv lov til at græde, hvis det er det man har brug for.
Det er heldigvis ikke blevet værre med mine ben idag, så jeg afventer og ser om ikke det går i ro igen. Hvis det udvikler sig, så skal jeg selvfølgelig et smut ind på sygehuset et par dage, for at få noget, der måske kan stoppe det.
Du må have held og lykke med det fleksjob....håber det snart ordner sig for dig 
Anmeld