I efteråret blev der jo ansøgt om et benstativ til mig pga. en dropfod og et knæ jeg ikke lige kunne kontrollere. Igår fik jeg så et brev om at jeg var blevet bevilget sådan et benstativ til en max pris af 38.125 kr.
Problemet er så bare at jeg i mellemtiden, har fået trænet mit ben så meget op, at jeg kun har lidt dropfod tilbage, altså en fod jeg nemt kan vride om på, hvis jeg ikke lige tænker mig om.
Problemet med mit ben er jo ikke så stort mere, men jeg ved at hvis jeg får et attack (jeg har sclerose), så vender problemet tilbage igen.
Vælger jeg at lade være med at få lavet det her benstativ, så skal jeg jo forfra søge om en bevilling på det, og så kan jeg igen vente et halvt år på det. Og så kan det være det i mellemtiden bliver bedre igen endnu engang.
Jeg er i tvivl, for det er jo mange penge min kommune skal ofre på mig, på noget jeg ikke har brug for lige nu, men som jeg sagtens kunne få brug for om f.eks. ½ år.
Hvad ville i gøre? Ville det være bedst at få det lavet, sådan at jeg har det benstativ, når jeg får brug for det? Eller kan man ikke rigtig tillade sig det?
Vil ikke gøre noget, som er fuldstændig hen i vejret....for det er jo mange penge.
Anmeld