Jeres barns/børns første-2-3 ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

tazz

Kan ikke huske det

Kan dog huske, at jeg brokkede mig højlydt over, at hun råbte "Hobbuts!!" (vores kat Pollux) før hun sagde mor eller far. Og så sagde hun "A deeet?" ret hurtigt også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Fru Nielsen

B&J skriver:

Han er vist fremme i skoene med det snakken han er godt nok dygtig

Han er rigtig dygtig til det.... Men er nu ikke noget jeg sådan har tænkt over, men jo kan da godt se han siger mange små ord... Men han høre også meget snak i løbet af dagen. Han har jo storbror som snakker HELE TIDEN... hehe

Anmeld

29. marts 2011

B&J

Fru Nielsen skriver:

Han er rigtig dygtig til det.... Men er nu ikke noget jeg sådan har tænkt over, men jo kan da godt se han siger mange små ord... Men han høre også meget snak i løbet af dagen. Han har jo storbror som snakker HELE TIDEN... hehe

Du har helt ret det hjælper rigtigt meget men det er jo bare en god ting så kan de snart snakke sammen og logge mor og far

Anmeld

29. marts 2011

Halbschön

B&J skriver:

Ej hvor er han bare dygtigt.... hvor gammel er han ?? siden han selv prøver af finde sit overtøj det syntes jeg er super flot

Han er lige blevet 17mdr det med overtøjet har vi gjort siden han var 12mdr.. Så siger vi " Nicolai, kan du finde dine sko".. Så kommer han med dem.. O bagefter er det jakken.. Når han så finder det udbryder han " deeeeeer er det".. Når han er klædt på siger vi "kan du finde mors sko".. Og så kommer han med dem

Anmeld

29. marts 2011

B&J

tazz skriver:

Kan ikke huske det

Kan dog huske, at jeg brokkede mig højlydt over, at hun råbte "Hobbuts!!" (vores kat Pollux) før hun sagde mor eller far. Og så sagde hun "A deeet?" ret hurtigt også

så sødt hun prøver af sige kattens navn og det er enda møg svært

Anmeld

29. marts 2011

B&J

R&N skriver:

Han er lige blevet 17mdr det med overtøjet har vi gjort siden han var 12mdr.. Så siger vi " Nicolai, kan du finde dine sko".. Så kommer han med dem.. O bagefter er det jakken.. Når han så finder det udbryder han " deeeeeer er det".. Når han er klædt på siger vi "kan du finde mors sko".. Og så kommer han med dem

nåå hvor sødt og hvor er han dygtig

Anmeld

29. marts 2011

Mortilelias<3

hov

mor

av

hans dp mors navn

Anmeld

29. marts 2011

B&J

MorTilElias<3 30/10/09! skriver:

hov

mor

av

hans dp mors navn

Han er så super dygtigt snart skal i købe ørepropper så meget kommer han til af snakke

Anmeld

29. marts 2011

Mortilelias<3

B&J skriver:

Han er så super dygtigt snart skal i købe ørepropper så meget kommer han til af snakke

hehe lyder så sjovt når han siger hans dp navn hehe en dag han var vågnet hade han lå og kaldt mor mor mor da han så det var hans dp sage han hendes navn isted for det er birdit siger han hun hedder birgit tror jeg det staves hehe

Anmeld

29. marts 2011

L.J.L

B&J skriver:

Vil lige spøre da vores dreng siger 2ord nu glæder mig til hvad det 3bliver.

og der er så stor forskeld på hvad børn siger så fortæl mig hvad jeres børn sagde første -3-3 gang

1ord hva det

2ord mis

1. far

2. støvsuger

3. sut

(venter stadig på at han kommer igang med at sige mor, som han kun har sagt en gang, hvor han skulle til at sove, der sagde han "hej mor" og så smeltede jeg )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.