Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: Lyder rigtigt spænde og hvor er han bare dygtig tænk de kan det
Lyder rigtigt spænde og hvor er han bare dygtig tænk de kan det
Tak. han started i dp da han var 8 mdr og der fik dp også lært at læse tegn, så hun kunne forstår når han laved de forskellige...
Helt klart at hvis vi skal have en mere at de tegn bliver 'genbrugt', tror også det er derfor at frederic idag ikke har mange konflikter - hysteriske anfald mm.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: Vil lige spøre da vores dreng siger 2ord nu glæder mig til hvad det 3bliver. og der er så stor forskeld på hvad børn siger så fortæl mig hvad jeres børn sagde første -3-3 gang 1ord hva det 2ord mis
Vil lige spøre da vores dreng siger 2ord nu glæder mig til hvad det 3bliver.
og der er så stor forskeld på hvad børn siger så fortæl mig hvad jeres børn sagde første -3-3 gang
1ord hva det
2ord mis
Min datters første orde var mere - hun ville ha mere af det hele.
Det næste var vist mama
duddi. skriver: Min datters første orde var mere - hun ville ha mere af det hele. Det næste var vist mama
hihihi så sødt, mere mere hun er vist ikke til af stoppe så
Mor til Frederic skriver: Tak. han started i dp da han var 8 mdr og der fik dp også lært at læse tegn, så hun kunne forstår når han laved de forskellige... Helt klart at hvis vi skal have en mere at de tegn bliver 'genbrugt', tror også det er derfor at frederic idag ikke har mange konflikter - hysteriske anfald mm.
ja det kan godt være nu må vi se om daniel en dag bliver sur hihihi
men dejligt de tegn virker og de kan bruges
Mathias bliver et år d 13 april...
Han siger: Hej, hov, mor, far, vov vov, tak og mam mam.....
hans første ord var Mor, og det har han sagt længe.....
R&N skriver: Uha, tror nicolais det første var Hej eller ja.. 1. hej2. Ja3. Mere4. Maaaaij(mad)5. Uuuha(han fryser)6. Mama(mor)7. Vov vov(alle dyr)8. NEJ9. Bar(far)10. Bil11. Sko12. Jakke (vi går meget op i at han selv finder tingene når vi skal afsted)13. Døh (skål) Sikkert flere og også i en lidt anden rækkefølge
Uha, tror nicolais det første var Hej eller ja.. 1. hej2. Ja3. Mere4. Maaaaij(mad)5. Uuuha(han fryser)6. Mama(mor)7. Vov vov(alle dyr)8. NEJ9. Bar(far)10. Bil11. Sko12. Jakke (vi går meget op i at han selv finder tingene når vi skal afsted)13. Døh (skål) Sikkert flere og også i en lidt anden rækkefølge
Ej hvor er han bare dygtigt.... hvor gammel er han ?? siden han selv prøver af finde sit overtøj det syntes jeg er super flot
R&N skriver: Hvordan kan jeg glemme tak og ikke mindst hov som han siger konstant når han laver ulykker
Hvordan kan jeg glemme tak og ikke mindst hov som han siger konstant når han laver ulykker
så sødt
Fru Nielsen skriver: Mathias bliver et år d 13 april... Han siger: Hej, hov, mor, far, vov vov, tak og mam mam..... hans første ord var Mor, og det har han sagt længe.....
Han er vist fremme i skoene med det snakken han er godt nok dygtig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128