i dag skal der skrives ansøgninger for fulde gardiner!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Vidunderligeunger

liwsmor skriver:

god ansøgning hvad jeg ved er du ved noget om virksomheden og skrive noget om virksomheden ind i ansøgning

oki doki tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

FruEllingsen

BlyViol skriver:

øøøv... jeg har også fået ondt i halsen, så vi har nok smittet hinanden... :/ 
og tak, hende der skulle hjælpe er blevet syg, så jeg må prøve mig frem selv..  

Øv bøv. sikke meget sygdom. håber du får lavet lidt ansøgning alligevel

og god bedring til dig

Anmeld

29. marts 2011

Vidunderligeunger

Drømmer skriver:

Øv bøv. sikke meget sygdom. håber du får lavet lidt ansøgning alligevel

og god bedring til dig

tak i lige måde!!!

Anmeld

29. marts 2011

AWO

BlyViol skriver:

tak skal du have.

ja lige sådn får jeg det også!! det er bare så træls, specielt når jeg godt VED t jeg kan,  men hjernen står bare stille... 

Jamen der er faktisk ikke rigtig nogle jobopslag herude, da der er så mange arbejdsløse, men jeg søger ALLE de steder jeg kan komme i tanker om, kunne sige mig noget har skrevet ca. 23 steder ned nu..

hende der skulle hjælpe er så godt nok lige blevet syg, så det bliver ik i dag

Ja, så er det bare om at komme ud, så det ikke bliver værre!! Min genbo er lige kommet i praktik, efter hun har været sygemeldt med en depression. Var det måske en mulighed? Det kan være, arbejdsstederne er lidt nemmere at snakke med, når det ikke er et "rigtigt" job, du skal have. Har du fået snakket med kommunen om, hvad der er for muligheder?

Men hvor er det dog træls, at din veninde er blevet syg! Øv.  Mon hun kan overkomme at give råd via mail?

Nå, men jeg må hellere se at komme i gang - de der artikler finder (desværre) ikke sig selv.

Anmeld

29. marts 2011

Vidunderligeunger

Anke skriver:

Ja, så er det bare om at komme ud, så det ikke bliver værre!! Min genbo er lige kommet i praktik, efter hun har været sygemeldt med en depression. Var det måske en mulighed? Det kan være, arbejdsstederne er lidt nemmere at snakke med, når det ikke er et "rigtigt" job, du skal have. Har du fået snakket med kommunen om, hvad der er for muligheder?

Men hvor er det dog træls, at din veninde er blevet syg! Øv.  Mon hun kan overkomme at give råd via mail?

Nå, men jeg må hellere se at komme i gang - de der artikler finder (desværre) ikke sig selv.

ja det kan hun godt, men hun svarer ikke lide nu..

det var en god ide det med praktikken (her mener du aktivering??)

Anmeld

29. marts 2011

smokin

Jeg skal handle ind og passe syge Malousen. 

Mit råd må være: husk at skrive hvad du kan tilbyde dem og hvorfor de ligenetop skal vælge dig.. 

Anmeld

29. marts 2011

Bshizzle

God formiddag..

Pøj Pøj med ansøgning-skriveriet.. ..
Kan huske for en deeeel år siden da jeg skulle lave ansøgninger, og hold fast det er svært at BARE lige skrive.. ..

Min dag blir hård.. sidder lige og slapper af inden jeg går i krig med vasketøjet og kl 12 kører kæresten og Jeg til sjælland da han har noget firma-halløj han skal aflever.. og så skal vi over og kigge på en Vaps !! ..Hund.. .. Glææææææder mig!

Jeg aner så ik hvornår vi er hjemme.. så det blir Morfar der henter min dreng i Børnehaven.  

Rigtig god Tirsdag..   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.