i dag skal der skrives ansøgninger for fulde gardiner!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Vidunderligeunger

manden har lige afleveret Alberte i dagplejen og jeg sidder med benene oppe lige et kort sekund... Skal i bad, ha ryddet op og lavet lidt opgaver

Kl. 11.30 skal jeg over til en bekendt, som efter sigende skulle være kanon god til at skrive ansøgninger (hun kommer ALTID til samtale) og hun har sagt ja til at hjælpe mig med i dag  

Har i nogle gode råd på vejen??

OG hvad skal I lave i dag??

God dag til jer alle derude!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977
BlyViol skriver:

manden har lige afleveret Alberte i dagplejen og jeg sidder med benene oppe lige et kort sekund... Skal i bad, ha ryddet op og lavet lidt opgaver

Kl. 11.30 skal jeg over til en bekendt, som efter sigende skulle være kanon god til at skrive ansøgninger (hun kommer ALTID til samtale) og hun har sagt ja til at hjælpe mig med i dag  

Jamen held og lykke med det Jeg skal aflevere knægten om en lille time, så skal jeg til zumba toning og 2 km på løbebåndet Så skal der ryddes en anelse op. Og så er det tid til at hente knægten igen efterfulgt af et vistit hos svigerfar (han har fødselsdag). Kl 17 skal jeg møde på arbejde

Det var vist den dag

Anmeld

29. marts 2011

Vidunderligeunger

Jeanne skriver:

Jamen held og lykke med det Jeg skal aflevere knægten om en lille time, så skal jeg til zumba toning og 2 km på løbebåndet Så skal der ryddes en anelse op. Og så er det tid til at hente knægten igen efterfulgt af et vistit hos svigerfar (han har fødselsdag). Kl 17 skal jeg møde på arbejde

Det var vist den dag

det er da også en dog med gang i

rigtig god dag!

Anmeld

29. marts 2011

AWO

Nej, hvor spændende!! Men jeg troede egentlig, du ville læse videre?

Min dag er rigtig kedelig. Jeg skal læse lidt, og så står den ellers på litteratursøgning lige indtil Elina skal hentes.

Anmeld

29. marts 2011

Vidunderligeunger

Nej, hvor spændende!! Men jeg troede egentlig, du ville læse videre?

Min dag er rigtig kedelig. Jeg skal læse lidt, og så står den ellers på litteratursøgning lige indtil Elina skal hentes.

https://www.baby.dk/debat/98208pi1/ordet-er-frit/hvad-goer-jeg-saa-nu.aspx

her er forklaringen  på hvorfor jeg søger job... jeg ville SÅ gerne læse, men jeg har ikke hvad det kræver lige nu, desværre.. for det er min store drøm at gennemføre Hf, og så læse klinisk diætist eller pædagog..

ps. littertursøgning lyder ellers spændende

Anmeld

29. marts 2011

AWO

BlyViol skriver:

https://www.baby.dk/debat/98208pi1/ordet-er-frit/hvad-goer-jeg-saa-nu.aspx

her er forklaringen  på hvorfor jeg søger job... jeg ville SÅ gerne læse, men jeg har ikke hvad det kræver lige nu, desværre.. for det er min store drøm at gennemføre Hf, og så læse klinisk diætist eller pædagog..

ps. littertursøgning lyder ellers spændende

Oh... Sikke noget møg! Jeg håber da, du snart kommer ovenpå igen.

Og så krydser jeg fingre for, at du finder noget! Jeg er heller ikke god til at gå hjemme. HVis der går alt for mange dage uden at jeg ser andre mennesker, bliver jeg helt mærkelig, får tunge tanker, bliver gnaven og tvivler på alt - mest af alt mig selv. Så jeg er rigtig glad for, at jeg snart skal ud i det virkelige liv igen!

Hvad har du kigget på for jobs?

Anmeld

29. marts 2011

liwsmor

BlyViol skriver:

god ansøgning hvad jeg ved er du ved noget om virksomheden og skrive noget om virksomheden ind i ansøgning

Anmeld

29. marts 2011

FruEllingsen

God fornøjelse med ansøgnings skrivningen

Her hjemme står den bare på varm the under dynen og plejer min dårlige hals, og snue

Anmeld

29. marts 2011

Vidunderligeunger

Anke skriver:

Oh... Sikke noget møg! Jeg håber da, du snart kommer ovenpå igen.

Og så krydser jeg fingre for, at du finder noget! Jeg er heller ikke god til at gå hjemme. HVis der går alt for mange dage uden at jeg ser andre mennesker, bliver jeg helt mærkelig, får tunge tanker, bliver gnaven og tvivler på alt - mest af alt mig selv. Så jeg er rigtig glad for, at jeg snart skal ud i det virkelige liv igen!

Hvad har du kigget på for jobs?

tak skal du have.

ja lige sådn får jeg det også!! det er bare så træls, specielt når jeg godt VED t jeg kan,  men hjernen står bare stille... 

Jamen der er faktisk ikke rigtig nogle jobopslag herude, da der er så mange arbejdsløse, men jeg søger ALLE de steder jeg kan komme i tanker om, kunne sige mig noget har skrevet ca. 23 steder ned nu..

hende der skulle hjælpe er så godt nok lige blevet syg, så det bliver ik i dag

Anmeld

29. marts 2011

Vidunderligeunger

Drømmer skriver:

God fornøjelse med ansøgnings skrivningen

Her hjemme står den bare på varm the under dynen og plejer min dårlige hals, og snue

øøøv... jeg har også fået ondt i halsen, så vi har nok smittet hinanden... :/ 
og tak, hende der skulle hjælpe er blevet syg, så jeg må prøve mig frem selv..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.