NF scanning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Happiness

Ihhh det blir så spændende God fornøjelse til scanningen, og glæder mig til en update om hvor mange der gemmer sig inde i den flotte mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

MinWilliam

Held og lykke med scanningen idag...

Anmeld

29. marts 2011

NinaNymannMadsen

Happiness skriver:

Ihhh det blir så spændende God fornøjelse til scanningen, og glæder mig til en update om hvor mange der gemmer sig inde i den flotte mave

mange tak. vi glæder os også.

Anmeld

29. marts 2011

NinaNymannMadsen

Dorthemuzz skriver:

Held og lykke med scanningen idag...

mange tak.

Anmeld

29. marts 2011

Kofoed.

Astasmor skriver:

bor i horsens.
det bare mere vi ahr ikk mulgihed for at hun bliver passet idag når vi skal til scanning, så kan de vel ikk nægte at hun må komme med ind.

På Kolding må du heller ikke have børn med, men det står i brevet fra sygehuset.

Anmeld

29. marts 2011

Kofoed.

Held og lykke med scannningen

Anmeld

29. marts 2011

LRJ

Astasmor skriver:

jah skal til NF scanning idag klokken 10:45.
glæder mig bare rigtig meget. men puha lige idag har jeg det ikke ret godt, men det skal ikke forhindre mig i at komme til scanning.

vi skal så ha vores datter med der ind da hun desværre også er hjemme med sygdom idag, og vi har ingen der kan tage hende mens det er, men så skal hun bare se baby også jo og så håber ejg hun er nem at ha med at gøre mens vi er der inde.

men vi glæder os rigtig meget til at skal se baby og se om der er mere end en der ind som mange tror og jeg har drømt også jo.

er der nogen der har erfaring med at ha børn med ind til scanning?

Jeg har haft min bror på fem med til scanning på kolding sygehus, Og det siger de ikke noget til, hvis barnet vel og mærket kan sidde stile og ikke larme
Held og lykke med scanningen i dag

Anmeld

29. marts 2011

LRJ

Kofoed33 skriver:

På Kolding må du heller ikke have børn med, men det står i brevet fra sygehuset.

jo man må søde danni har været med til scanning, de skal bare være stille og rolige

Anmeld

29. marts 2011

Kofoed.

jo man må søde danni har været med til scanning, de skal bare være stille og rolige

Der står ordret på vores breve fra sygehuset:

"Du er velkommen til at tage en pårørende med, men der gives IKKE tilladelse til børn på undersøgelsesstuen."

Tror det har meget med alderen at gøre.

Anmeld

29. marts 2011

LRJ

Kofoed33 skriver:

Der står ordret på vores breve fra sygehuset:

"Du er velkommen til at tage en pårørende med, men der gives IKKE tilladelse til børn på undersøgelsesstuen."

Tror det har meget med alderen at gøre.

det stod der os på vores, men de siger ikk noget til dig hvis du kommer med et barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.