NF scanning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.379 visninger
24 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

NinaNymannMadsen

jah skal til NF scanning idag klokken 10:45.
glæder mig bare rigtig meget. men puha lige idag har jeg det ikke ret godt, men det skal ikke forhindre mig i at komme til scanning.

vi skal så ha vores datter med der ind da hun desværre også er hjemme med sygdom idag, og vi har ingen der kan tage hende mens det er, men så skal hun bare se baby også jo og så håber ejg hun er nem at ha med at gøre mens vi er der inde.

men vi glæder os rigtig meget til at skal se baby og se om der er mere end en der ind som mange tror og jeg har drømt også jo.

er der nogen der har erfaring med at ha børn med ind til scanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

quindelist

Astasmor skriver:

jah skal til NF scanning idag klokken 10:45.
glæder mig bare rigtig meget. men puha lige idag har jeg det ikke ret godt, men det skal ikke forhindre mig i at komme til scanning.

vi skal så ha vores datter med der ind da hun desværre også er hjemme med sygdom idag, og vi har ingen der kan tage hende mens det er, men så skal hun bare se baby også jo og så håber ejg hun er nem at ha med at gøre mens vi er der inde.

men vi glæder os rigtig meget til at skal se baby og se om der er mere end en der ind som mange tror og jeg har drømt også jo.

er der nogen der har erfaring med at ha børn med ind til scanning?

Held og lykke med scanningen, det er så skønt at få lov at kigge ind til den lille.Personligt synes jeg det er en rigtig dårlig ide at have et sygt barn med i et venteværelse fyldt med gravide....! Men uden tvivl en stor oplevelse for den store.

Anmeld

29. marts 2011

NinaNymannMadsen

quindelist skriver:

Held og lykke med scanningen, det er så skønt at få lov at kigge ind til den lille.Personligt synes jeg det er en rigtig dårlig ide at have et sygt barn med i et venteværelse fyldt med gravide....! Men uden tvivl en stor oplevelse for den store.

mange tak. det er ikke slemt syg hun er. det er bare noget forkølelse og hun har hostet hele natten så hun har ikke sovet ret meget så det ikke fordi det er selmt. men når hun ikk har sovet inat holder vi hende hjemme så hun kan blive helt frisk.

Anmeld

29. marts 2011

Tanja84

Uha... har med spændning fulgt din tråd vedr. din drøm, og glædet mig til en update i dag

Har desværre ikke nogen erfaring med børn til scanning, men håber I alle tre var en dejlig og fantastisk scanning, og vil med spændning glæde mig til update fra dig

Anmeld

29. marts 2011

NinaNymannMadsen

Tanja84 skriver:

Uha... har med spændning fulgt din tråd vedr. din drøm, og glædet mig til en update i dag

Har desværre ikke nogen erfaring med børn til scanning, men håber I alle tre var en dejlig og fantastisk scanning, og vil med spændning glæde mig til update fra dig

mange tak. tror også på vi nok skal få en god scanning og tror asta slet ikke vil kunne forstå hvad det er der skal ske men tror det bliver spændene for hende og komme med ind og se alligevel selvom hun ikke er ældre. også bare så blir det hele meget mere realistisk.
kommer med en update lige så snart vi er kommet hjem fra scanning og jeg har fået taget nogen billder af scanningsbillederne så jeg kan vise dem frem her inde.

Anmeld

29. marts 2011

twinboys

Ønsker jer en god tur og glæder mig til at høre om der er en eller flere...

Majbritt

Anmeld

29. marts 2011

NinaNymannMadsen

twinboys skriver:

Ønsker jer en god tur og glæder mig til at høre om der er en eller flere...

Majbritt

mange tak. vi glæder os også til at se om der er en eller flere der inde.

Anmeld

29. marts 2011

twinboys

Astasmor skriver:

mange tak. vi glæder os også til at se om der er en eller flere der inde.

Anmeld

29. marts 2011

Jane31

Hej

Nu ved jeg ikke hvor i landet du er, men jeg ved at på Hvidovre Hospital må børn under 15 år ikke komme med til scanning

Men held og lykke med scanningen

Hilsen Jane 14+5

Anmeld

29. marts 2011

NinaNymannMadsen

Jane31 skriver:

Hej

Nu ved jeg ikke hvor i landet du er, men jeg ved at på Hvidovre Hospital må børn under 15 år ikke komme med til scanning

Men held og lykke med scanningen

Hilsen Jane 14+5

bor i horsens.
det bare mere vi ahr ikk mulgihed for at hun bliver passet idag når vi skal til scanning, så kan de vel ikk nægte at hun må komme med ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.