anbefal elektrisk eller manuel brystpumpe.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

AWO

Jeg brugte først en manuel fra Avent, men kunne stort set ikke få noget ud. Så købte jeg en brugt elektrisk pumpe fgra Pigeon, og den virkede! 150 ml på 10 minutter...

Så mit råd er: Hvis du gerne vil købe en elektrisk, men ikke bryder dig om prisen, så prøv at se, om du kan finde en brugt, f.eks. på dba.dk, eller Trendsales.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Mormilla

moars skriver:

....Som overskriften siger. På forhånd tak for svar.

Har selv en elektriske og kan slet ikke forstille mig at skulle sidde og pumpe med hånden hele tiden av av av...

Anmeld

29. marts 2011

Lusi

Købte en elektrisk fra pigeon her den anden dag, til 200.- Naturligvis brugt, over dba.. Den samme havde jeg første gang. Har ik prøvet manuel, men vil tro jeg hurtigt blev træt af det..

Anmeld

30. marts 2011

moars

tak for jeres svar......

Er blevet enig med mig selv om at investere i en elektrisk...Den kan jo sælges efterfølgende, og hvorfor ikke gøre det lidt nemmere denne gang.

Jeg husker det ikke som store smerter at bruge den manuelle....men puuuhaaa det tog lang tid for lidt.

Anmeld

30. marts 2011

Kindfed

Kaufie skriver:

Jeg har lige fået en manuel fra Avent i dag - fik 80 ml ud på ca 5 min..... Jeg synes bestemt ikke det var ubehageligt/hårdt - man pumper 5-6 gange hurtigt, derefter løber mælken nærmest af sig selv og jeg skulle kun pumpe ca hver 1/2 minut for at skabe et nyt tryk....

Enig. Var meget glad for min Avent. Ingen ømme fingre.

Anmeld

30. marts 2011

Maddox

Jeg har brugt en manuel brystpumpe begge gange (en gammel en jeg har arvet fra min mor, som hun brugte efter fødsel af min søster).

Det fungerede perfekt! Havde så meget mælk, at det efter et par få pump, nærmest løb af sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.