anbefal elektrisk eller manuel brystpumpe.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Manuel eller elektrisk brystpumpe ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.976 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. marts 2011

moars

....Som overskriften siger. På forhånd tak for svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

millesofie

jeg havde en manuel

en lille smart en fra pigeon

Anmeld

29. marts 2011

mth1987

Jeg havde en der kunne begge dele. Men brugte stort set kun den elektriske. Man startede med selv at trykke det tempo den skulle og så trykkede man på en knap og så kørte den selv videre. der var også batteri del med den

Anmeld

29. marts 2011

twinboys

Elektrisk brystpumpe brugte jeg kunne slet ikke med de andre og fik ikke tømt ud med dem... så klart Elektrisk brystpumpe

Anmeld

29. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

moars skriver:

....Som overskriften siger. På forhånd tak for svar.

kommer meget an på hvad du skal bruge den til om jeg vil vælge den ene eller den anden......

Anmeld

29. marts 2011

Bshizzle

Jeg havde en Manuel brystpumpe... og for SATAN hvor får man ondt i hånden af alt det pumperi

Jeg vil helt klart anbefale en Elektrisk Brystpumpe .. det blir mit næste køb.

Anmeld

29. marts 2011

Maise86

Havde ved mit første barn manuel og der kunne jeg hvis jeg var virkelig heldig malke 80 ml ud - og det tog laaang tid. Nu her har jeg en elektrisk og jeg malker på et par minutter 150 ml ud hver aften efter en hel dags amning. Så klart elektrisk 

Anmeld

29. marts 2011

Kaufie

Jeg har lige fået en manuel fra Avent i dag - fik 80 ml ud på ca 5 min..... Jeg synes bestemt ikke det var ubehageligt/hårdt - man pumper 5-6 gange hurtigt, derefter løber mælken nærmest af sig selv og jeg skulle kun pumpe ca hver 1/2 minut for at skabe et nyt tryk....

Mit behov er så kun at skulle pumpe ud for selv at kunne komme lidt ud uden bebs - derfor tænkte jeg at en elektrisk ville være overkill for mit vedkommende... Har ikke prøvet en elektrisk.

Anmeld

29. marts 2011

moars

tak for jeres svar!

Jeg havde en manuel sidst, og synes det var lidt bøvlet.....Men synes også at en elektrisk er dyr, og kender endnu ikke behovet for det...hmmm...må se det an.

Tak i hvert fald.

Anmeld

29. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg lejede en elektronisk brystpumpe hos Babysam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.