Hvor længe går der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Orkide86

Noneother skriver:

Det skulle jeg i hvert fald. med mindre du finder et sted der vil ta´dig i jobpraktik.

Nogle steder tilbyder de dog osse motionshold og lignende. Det er min veninde på.

Håber jeg må finde et jobpraktik.. gider sku ikke sidde og glo på jobcenteret hver dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Anitta Kristiansen

Mirjam123 skriver:

må man godt selv finde en praktik plads?

jeg tror ikke de finder for dig. jeg fik afvide jeg bare skulle søge selv, og de kunne tilbyde mig arbejde. og var eenlig forpligtet til at tage det og afprøve. har jeg dog ikke oplevet fandt ud af jeg var gravid kort tid efter så er sluppet for at søge arbejde. og er derfor kommet i andet aktivering. men har også kæmpet for det, og det med pengene. ikke alle der er søde hvis ikke man kæfter op.

Anmeld

28. marts 2011

Orkide86

Anitta Kristiansen skriver:

jeg tror ikke de finder for dig. jeg fik afvide jeg bare skulle søge selv, og de kunne tilbyde mig arbejde. og var eenlig forpligtet til at tage det og afprøve. har jeg dog ikke oplevet fandt ud af jeg var gravid kort tid efter så er sluppet for at søge arbejde. og er derfor kommet i andet aktivering. men har også kæmpet for det, og det med pengene. ikke alle der er søde hvis ikke man kæfter op.

håber de er søde.. nu må vi se

Anmeld

28. marts 2011

Anitta Kristiansen

Mirjam123 skriver:

håber de er søde.. nu må vi se

håber jeg også for dig. ellers er det bare at brokke dig lidt. min sagsbehandler fandt hvertfald ud af at jeg ikke fandt mig i hvad som helst og hvis du er sød nok skal de også nok finde ud af noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.