Hvor længe går der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Orkide86

Hej..

Ja som nogen ved er jeg nu færdig med grundforløbet som klinikassistent, men har ikke fundet elevplads..

Nu skal jeg så ned på jobcenteret imorgen og melde mig ledig og søge kontant hjælp..

Nogen der ved hvor længe der går fra man kommer på kontant hjælp og meldt sig ledig til man blir sendt ud i aktivering?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Noneother

Som regel dagen efter man har meldt sig ledig.

Anmeld

28. marts 2011

Orkide86

Noneother skriver:

Som regel dagen efter man har meldt sig ledig.

ej er det så hurtig?

Anmeld

28. marts 2011

Anitta Kristiansen

for mig gik der 2 uger, da det var lige op til jul og nytår. men ellers med det samme hvis du er under 25 og uden barn. med barn gælder andet. over 25 andet. så er meget forskelligt. kommer an på om de er i godt humør eller ej. og det samme gælder med uidbetaling, jeg var ved at blive snyt får 3 måneder hvis ikke jeg havde brokket mig. så kommer an på hvem du får fat i

Anmeld

28. marts 2011

Orkide86

Anitta Kristiansen skriver:

for mig gik der 2 uger, da det var lige op til jul og nytår. men ellers med det samme hvis du er under 25 og uden barn. med barn gælder andet. over 25 andet. så er meget forskelligt. kommer an på om de er i godt humør eller ej. og det samme gælder med uidbetaling, jeg var ved at blive snyt får 3 måneder hvis ikke jeg havde brokket mig. så kommer an på hvem du får fat i

er spændt på hva der sker i brønderslev jobcenter imorgen.. jeg har barn..

Anmeld

28. marts 2011

Noneother

Mirjam123 skriver:

ej er det så hurtig?

Jep.  Så er det ellers ned og sidde foran en computer 7 timer i døgnet.. -En computer hvor selv 7kabale er slettet fra. Nøøj det var kedeligt, og her midt i finanskrisen kan man sgutte bruge 7timer om dagen på at søge job og drikke kaffe.

Anbefaler at du tager en bog med....

Anmeld

28. marts 2011

Orkide86

Noneother skriver:

Jep.  Så er det ellers ned og sidde foran en computer 7 timer i døgnet.. -En computer hvor selv 7kabale er slettet fra. Nøøj det var kedeligt, og her midt i finanskrisen kan man sgutte bruge 7timer om dagen på at søge job og drikke kaffe.

Anbefaler at du tager en bog med....

det vil sige jeg skal sidde nede på jobcenteret hver dag eller?

Anmeld

28. marts 2011

Anitta Kristiansen

Mirjam123 skriver:

er spændt på hva der sker i brønderslev jobcenter imorgen.. jeg har barn..

tager nok lidt længere tid men kommer an på barnets alder.

men det er jo bare med at finde noget man kan li. jeg er kommet ud på en skole med andre gravide som mig selv og elsker det. men det før var syg hele tiden for var det kedeligste jeg har oplevet. men du kan jo altid høre om de har nogle gode tilbud jeg ved bare at i aalborg hedder det have arbejde hvis ikke du beder om andet men bliver spændende at høre.

Anmeld

28. marts 2011

Noneother

Mirjam123 skriver:

det vil sige jeg skal sidde nede på jobcenteret hver dag eller?

Det skulle jeg i hvert fald. med mindre du finder et sted der vil ta´dig i jobpraktik.

Nogle steder tilbyder de dog osse motionshold og lignende. Det er min veninde på.

Anmeld

28. marts 2011

Orkide86

Anitta Kristiansen skriver:

tager nok lidt længere tid men kommer an på barnets alder.

men det er jo bare med at finde noget man kan li. jeg er kommet ud på en skole med andre gravide som mig selv og elsker det. men det før var syg hele tiden for var det kedeligste jeg har oplevet. men du kan jo altid høre om de har nogle gode tilbud jeg ved bare at i aalborg hedder det have arbejde hvis ikke du beder om andet men bliver spændende at høre.

må man godt selv finde en praktik plads?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.