grund til blødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Anette&Sophia

BigBabyWish skriver:

Det kan jeg godt forstå, det er nok en god idé at du tager den med ro, lægger dig ned og får slappet godt af..

det er jeg også rigtig god til!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Maalene

Jeg havde også en blødning, da jeg var 6+1 - havde været til hundetræning, hvor jeg havde gået og frosset og sådan, men vi var til NF for en uge siden, og den lille har det super derinde

Så tror simpelthen det kan være dine blodkar, som springer... Så tag den så meget med ro du nu kan - også så du selv kan slappe mere af, ved ikke at have de blødninger...

Sender dig en masse varme tanker

Anmeld

28. marts 2011

Anette&Sophia

Maalene skriver:

Jeg havde også en blødning, da jeg var 6+1 - havde været til hundetræning, hvor jeg havde gået og frosset og sådan, men vi var til NF for en uge siden, og den lille har det super derinde

Så tror simpelthen det kan være dine blodkar, som springer... Så tag den så meget med ro du nu kan - også så du selv kan slappe mere af, ved ikke at have de blødninger...

Sender dig en masse varme tanker

blødningerne gør det ihvert fald ikke bedre, eftersom at man så bliver urolig og sådan.

men mange tak

Anmeld

28. marts 2011

Maalene

anetteb skriver:

blødningerne gør det ihvert fald ikke bedre, eftersom at man så bliver urolig og sådan.

men mange tak

Lige præcis - kan huske den frygt jeg selv havde dengang - så håber ikke du kommer til at opleve mere af det

Anmeld

28. marts 2011

Anette&Sophia

Maalene skriver:

Lige præcis - kan huske den frygt jeg selv havde dengang - så håber ikke du kommer til at opleve mere af det

nej puha da
- mener at jeg har hørt at det heller ikke er godt for fosteret hvis man går rundt og er nedtrykt, ked af det, osv. at det kan blive stresset af det.

Anmeld

28. marts 2011

Maalene

anetteb skriver:

nej puha da
- mener at jeg har hørt at det heller ikke er godt for fosteret hvis man går rundt og er nedtrykt, ked af det, osv. at det kan blive stresset af det.

Ja, det tror jeg faktisk du har ret i... Ens humør kan ihverfald godt påvirke dem derinde, og hvis du er stresset, bange og nervøs døgnet rundt - ja, så får den lille nok heller ikke ro derinde

Så tænk først og fremmest på dig selv og den lille - så vigtig er ens arbejde heller ikke, når det kommer til de små pus' velbefindende

Anmeld

28. marts 2011

Anette&Sophia

Maalene skriver:

Ja, det tror jeg faktisk du har ret i... Ens humør kan ihverfald godt påvirke dem derinde, og hvis du er stresset, bange og nervøs døgnet rundt - ja, så får den lille nok heller ikke ro derinde

Så tænk først og fremmest på dig selv og den lille - så vigtig er ens arbejde heller ikke, når det kommer til de små pus' velbefindende

det har du ret i
så hellere undvære, og klare den på suén de sidste to måneder og dvs. ekstra ting man nu laver hi

Anmeld

28. marts 2011

Kofoed.

Jeg synes du skal kontakte din læge og sige, at det er sket igen.

Du har forhåbelig en kontrakt med arbejdet?!? Synes du skal snakke med lægen om du kan få en sygemeldning indtil NF og så tag den med ro. Hvis du har en kontrakt er du berettet til de penge den kontrakt svare til. Fx 20 timer måned til 100 kroner, så skal du have mindst de 2000 før skat i måned.

Håber det var forståeligt

Anmeld

28. marts 2011

Anette&Sophia

Kofoed33 skriver:

Jeg synes du skal kontakte din læge og sige, at det er sket igen.

Du har forhåbelig en kontrakt med arbejdet?!? Synes du skal snakke med lægen om du kan få en sygemeldning indtil NF og så tag den med ro. Hvis du har en kontrakt er du berettet til de penge den kontrakt svare til. Fx 20 timer måned til 100 kroner, så skal du have mindst de 2000 før skat i måned.

Håber det var forståeligt

har ikke fået nogen kontrakt

Anmeld

28. marts 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

har ikke fået nogen kontrakt

Kan ikke sige andet end: Anette!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.