grund til blødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.730 visninger
22 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Anette&Sophia

kan en grund til blødning under graviditet i uge 6-7, være hvis man føler sig stresset osv?

køre mad ud for et hotel, vi har en halv time til at pakke næsten 100 kasser, hvor de bagefter skal køres ud ( vi er fordelt på hver vores rute ) - men min rute er forholdsvis lang, ikke at jeg har mange at køre mad ud til, men der er langt imellem dem, da de ligger i hver deres by og ude på lars tyndskids mark. - nogen gange kan min chef fine på at give mig flere adresser, jeg er for det meste først hjemme kl 18, og så skal jeg til at lave mad, og om aftenen er jeg fuldstændig smadret i kroppen og hovedet. + mine graviditets homoner og andre symtomer ringer rimelig godt lige nu med kvalme osv. så min tålmodighed er meget lille!  

overvejer at hænge sedler op for at finde nogen der evt kunne bruge en barnepige, indkøbshjælp osv. - for at ertsatte mit nuværende job, da suén ikke er nok.

mange ting på en gang. i´m sorry. men mit hovede køre rundt lige nu.

en der kan hjælpe mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Filippa & Liva

Har du blødt nu her, eller?

Om det kan skyldes stress ved jeg ikke, men jeg ville nok selv tage den lidt med ro, især hvis du også føler dig meget træt og utilpas.

Anmeld

28. marts 2011

Anette&Sophia

BigBabyWish skriver:

Har du blødt nu her, eller?

Om det kan skyldes stress ved jeg ikke, men jeg ville nok selv tage den lidt med ro, især hvis du også føler dig meget træt og utilpas.

blødte lørdag i sidste weekend, og nu i fredags

Anmeld

28. marts 2011

Filippa & Liva

anetteb skriver:

blødte lørdag i sidste weekend, og nu i fredags

Øv, er det pletblødning eller hvordan?

Og har du prøvet at ringe til lægen?

Anmeld

28. marts 2011

Anette&Sophia

BigBabyWish skriver:

Øv, er det pletblødning eller hvordan?

Og har du prøvet at ringe til lægen?

det var mens blødning. men har pletblødt i sidste uge. ringede til lægen i mandags, og blev sendt til scanning torsdag, og der havde lille blyp det fint

Anmeld

28. marts 2011

Filippa & Liva

anetteb skriver:

det var mens blødning. men har pletblødt i sidste uge. ringede til lægen i mandags, og blev sendt til scanning torsdag, og der havde lille blyp det fint

Okay, men hvis du har set den lille har det godt trods dine blødninger, så er alt nok ok..

Anmeld

28. marts 2011

Anette&Sophia

BigBabyWish skriver:

Okay, men hvis du har set den lille har det godt trods dine blødninger, så er alt nok ok..

ja, men det er bare træls at blive ved med at bløde engang imellem. og specielt hvis det er fordi jeg er overgearet hele tiden osv

Anmeld

28. marts 2011

camillakrath

Jeg tror det er dine slimhinder. De er ekstra følsomme i graviditeten. Blødte selv flere gange i starten af graviditeten. Og de konstaterede hver gang at det var slimhinderne

Ro hjælper næsten altid

Anmeld

28. marts 2011

Fenja09

Jeg ved ikke om blødninger kan skyldes stress, men jeg ved at hvis du har blødt så skal du tage den med ro og ikke lave noget, hvor du overanstrenger dig.

Jeg pletblødte omkring uge 7 og 8 og fik af vide, at jeg skulle slappe helt af - selv med støvsugning.

Så kan godt være at du skal finde et arbejde som er lidt mindre krævende for dig.

/Fenja

Anmeld

28. marts 2011

Filippa & Liva

anetteb skriver:

ja, men det er bare træls at blive ved med at bløde engang imellem. og specielt hvis det er fordi jeg er overgearet hele tiden osv

Det kan jeg godt forstå, det er nok en god idé at du tager den med ro, lægger dig ned og får slappet godt af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.