Jeg er nødt til at flytte.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Vingummien

Anonym skriver:

tusind tak.. Håber det kommer til at gå gnidningsfrit det hele..

Ja bare vær fvoran med det hele.

Nu ved jeg ikke om du har fået en lejlighed eller noget men få alle skemaer hjem til alt du kan søge. gå ned på kommunene og få udfyldt det til børnpengene, så har du fået dem afleveret. Find ud af om han selv vil betale børnepengene hver måned, vil han ikke det, så gå i gang med at søg det allerede nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Ja bare vær fvoran med det hele.

Nu ved jeg ikke om du har fået en lejlighed eller noget men få alle skemaer hjem til alt du kan søge. gå ned på kommunene og få udfyldt det til børnpengene, så har du fået dem afleveret. Find ud af om han selv vil betale børnepengene hver måned, vil han ikke det, så gå i gang med at søg det allerede nu.

det er ikke min nuværende kæreste der er far til mit barn, så alt det med bidrag derfra får jeg allerede.. jeg skal igang med at søge lejlighed, men overvejer bare at finde et kollegie værelse når vi kun er os 2.. eller bare en 2 værelses for lejligheder er så skide dyre i Aalborg

Anmeld

28. marts 2011

Vingummien

Anonym skriver:

det er ikke min nuværende kæreste der er far til mit barn, så alt det med bidrag derfra får jeg allerede.. jeg skal igang med at søge lejlighed, men overvejer bare at finde et kollegie værelse når vi kun er os 2.. eller bare en 2 værelses for lejligheder er så skide dyre i Aalborg

Oki ja så er der da det mindre.

Det er da en ide til en start. Men bare tænk over om hvor længe du tror i kan bo der? Så der ikke flyttes for tit. Ikke for at lyde klog :p

Nu ved jeg jo heller ikke hvor gammel barnet er hehe.

Men jeg valgte en stor lejlighed, så jeg ikke skulle flytte sådan forløbigt

Anmeld

28. marts 2011

N&J

Anonym skriver:

jeg har allerede su lån for at det kan hænge sammen da jeg jo betaler til institution nu.. vil jeg også skulle gøre det indtil juli??synes det er skide uretfærdigt at man skal vente så længe.. de kan jo tvinge mig til at blive boende 3 mdr endnu..

Nej, ikke til institutionen, da den er indkomstbestemt - men du skal huske at ringe til dem og bede dem lave en fripladsberegning, du vil sikkert ikke skulle betale noget for insti. men ja kan godt se du sidder i saksen.. 

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Oki ja så er der da det mindre.

Det er da en ide til en start. Men bare tænk over om hvor længe du tror i kan bo der? Så der ikke flyttes for tit. Ikke for at lyde klog :p

Nu ved jeg jo heller ikke hvor gammel barnet er hehe.

Men jeg valgte en stor lejlighed, så jeg ikke skulle flytte sådan forløbigt

barnet bliver et år lige om lidt.. Men havde tænkt en 2 værelses og så give værelset til min søn og selv have en sovesofa i stuen af en art..

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Nej, ikke til institutionen, da den er indkomstbestemt - men du skal huske at ringe til dem og bede dem lave en fripladsberegning, du vil sikkert ikke skulle betale noget for insti. men ja kan godt se du sidder i saksen.. 

så har jeg da de ekstra penge.. Men SKAL have det til at løbe rundt.. får det samme som en KH modtager lige nu.. næsten ihvertfald får lige 1000kr mindre udbetalt men det SKAL kunne køre rundt..

Anmeld

28. marts 2011

Vingummien

Anonym skriver:

barnet bliver et år lige om lidt.. Men havde tænkt en 2 værelses og så give værelset til min søn og selv have en sovesofa i stuen af en art..

Ja det kan man jo egentlig også

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Ja det kan man jo egentlig også

ja det tænkte jeg nemlig at man kunne.. stuen skal bare være stor nok..

Anmeld

28. marts 2011

Vingummien

Anonym skriver:

ja det tænkte jeg nemlig at man kunne.. stuen skal bare være stor nok..

Ja helt sikkert

Anmeld

28. marts 2011

cn33

Anonym skriver:

Det er nu den eneste mulighed men har brug for nogle råd fra jer damer.. Jeg er på su og skal så bo alene med min dreng.. Men jeg har fået afvise at hvis jeg flytter efter den 1 april kan jeg ikke få dobbelt su før i juli og det kan jeg jo ikke vente på, men er det sandt?? Jeg er virkelig nedtrykt og kørt total ned og idag hvor jeg ligger med influenza og knap kan stå på mine ben ville han ikke skifte en lorteble og ringede derfor efter hans mor hvilket han blev rasende over.. Please fortæl mig jeg kan få tilskud med det samme

jeg synes du skal komme afsted hurtigts mulig for det er for hårdt for dig,men også dit barn .du må heller en gerne skrive til mig hvis du haar lyst eller brug for det,,,,,held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.