Jeg er nødt til at flytte.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.676 visninger
22 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Anonym trådstarter

Det er nu den eneste mulighed men har brug for nogle råd fra jer damer.. Jeg er på su og skal så bo alene med min dreng.. Men jeg har fået afvise at hvis jeg flytter efter den 1 april kan jeg ikke få dobbelt su før i juli og det kan jeg jo ikke vente på, men er det sandt?? Jeg er virkelig nedtrykt og kørt total ned og idag hvor jeg ligger med influenza og knap kan stå på mine ben ville han ikke skifte en lorteble og ringede derfor efter hans mor hvilket han blev rasende over.. Please fortæl mig jeg kan få tilskud med det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

cn33

hej.

kan godt forstå du er helt nede det er også hårdt at ligge sådan og så han ik vil hjælpe dig...du skal gå på kommunen og fortælle hvordan du står de skal hjælpe dig .....god bedring til dig jeg  finger for dig

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

cn33 skriver:

hej.

kan godt forstå du er helt nede det er også hårdt at ligge sådan og så han ik vil hjælpe dig...du skal gå på kommunen og fortælle hvordan du står de skal hjælpe dig .....god bedring til dig jeg  finger for dig

skrev også et andet indlæg den anden dag om at vi ikke kan snakke sammen, og det kan vi virkelig ikke.. må en tur på kommunen og håber virkelig at de vil hjælpe mig..

Anmeld

28. marts 2011

N&J

Anonym skriver:

Det er nu den eneste mulighed men har brug for nogle råd fra jer damer.. Jeg er på su og skal så bo alene med min dreng.. Men jeg har fået afvise at hvis jeg flytter efter den 1 april kan jeg ikke få dobbelt su før i juli og det kan jeg jo ikke vente på, men er det sandt?? Jeg er virkelig nedtrykt og kørt total ned og idag hvor jeg ligger med influenza og knap kan stå på mine ben ville han ikke skifte en lorteble og ringede derfor efter hans mor hvilket han blev rasende over.. Please fortæl mig jeg kan få tilskud med det samme

Det forsørgertilskud du kan få som studerende er afhængig af at du får de tilskud fra kommunen til enlige - og ja de kommer jo kun hver 3. mdr. så du skal have kommunen til at bevillige dig dem inden, eller du kan tage et su lån indtil det går i orden - det er selvfølgelig ikke så meget, men det er 2500 mere om mdr. 

Anmeld

28. marts 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Det er desværre rigtigt. Din su til enlige afhænger nemlig af at du får de ekstra børnepenge som man kan få hver 3 mdr som enlig.

Jeg kom ud for det samme om kom til at mangle penge i de samme mdr faktisk. Men husk du får fra faren og mere boligsikring, så for mig kunne det i hvert fald lige gå rundt indtil jeg fik de ekstra.

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Det forsørgertilskud du kan få som studerende er afhængig af at du får de tilskud fra kommunen til enlige - og ja de kommer jo kun hver 3. mdr. så du skal have kommunen til at bevillige dig dem inden, eller du kan tage et su lån indtil det går i orden - det er selvfølgelig ikke så meget, men det er 2500 mere om mdr. 

jeg har allerede su lån for at det kan hænge sammen da jeg jo betaler til institution nu.. vil jeg også skulle gøre det indtil juli??synes det er skide uretfærdigt at man skal vente så længe.. de kan jo tvinge mig til at blive boende 3 mdr endnu..

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Det er desværre rigtigt. Din su til enlige afhænger nemlig af at du får de ekstra børnepenge som man kan få hver 3 mdr som enlig.

Jeg kom ud for det samme om kom til at mangle penge i de samme mdr faktisk. Men husk du får fra faren og mere boligsikring, så for mig kunne det i hvert fald lige gå rundt indtil jeg fik de ekstra.

puuh vi kommer til at leve stramt så, men det må jeg jo finde mig i.. må tjekke om mit lån kan blive afdragsfrit så længe for de penge skal jeg da bruge til at overleve for så,..

Anmeld

28. marts 2011

LinLin

Jep det er rigtigt. Har selv prøvet det dengang jeg blev alene med David; jeg vidste ikke man skulle have de der forsøgertillæg fra kommunen i orden før man kunne få su, så det fik jeg ikke søgt inden 1. jan og måtte så vente heeelt til april  Det gik nu fint nok: boligsikring og friplads kan man jo heldigvis godt få uden at have det fra kommunen i orden!

Anmeld

28. marts 2011

Vingummien

Anonym skriver:

puuh vi kommer til at leve stramt så, men det må jeg jo finde mig i.. må tjekke om mit lån kan blive afdragsfrit så længe for de penge skal jeg da bruge til at overleve for så,..

Helt sikkert nogle ting der er værd at undersøge.

Held og lykke med det hele

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Helt sikkert nogle ting der er værd at undersøge.

Held og lykke med det hele

tusind tak.. Håber det kommer til at gå gnidningsfrit det hele..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.