Weee.. Fru rød er kommet på besøg:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Det er ikke så tit man får ønsket tillykke pga mens, men kæmpe tillykke!!! Fedt at I kan komme igang igen.

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Ja, det er. Jeg glæder mig så meget til at komme igang igen

Jeg skal have pergotime og gonal-f, da vi fik aflyst vores første fryseforsøg pga. rod i cyklus og en alt for tynd slimhinde - dette vil vi meget gerne undgå sker igen... Jeg har reageret rigtig godt på behandlingen under inseminationsbehandlingerne, så nu prøver vi med de samme homoner (dog uden ægløsningssprøjten).. Og så krydser vi fingre for, at det er vejen til vores ønskebarn Det er ikke normalt den behandling man bruger under fryseforsøg, men det virker som den rigtige løsning for mig/os..

Vi har tre æg i et strå i fryseren, så alle mine æg bliver tøet op og så krydser vi fingre for, at min. to af dem overlever

Hvor mange strå er jeres æg tøet ned i?

Okay tak for dit svar. Så blev jeg det klogere. super at de tager højde for det og gør en indsats med hormonerne. Håber så meget det virker og at dine fine æggebasser overlever.

Jeg havde håbet at vi kunne få lov at gemme fryseæggene men man skal åbenbart bruge dem først,  så jeg skal have lagt op allerede i denne mdr. (har fået mens)Lidt vildt men egentlig dejligt at undgå ventetiden. Mine 7 er frosset med i 4 strå..

Håber sådan er der er bid i dem for  os begge

Anmeld

29. marts 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

Okay tak for dit svar. Så blev jeg det klogere. super at de tager højde for det og gør en indsats med hormonerne. Håber så meget det virker og at dine fine æggebasser overlever.

Jeg havde håbet at vi kunne få lov at gemme fryseæggene men man skal åbenbart bruge dem først,  så jeg skal have lagt op allerede i denne mdr. (har fået mens)Lidt vildt men egentlig dejligt at undgå ventetiden. Mine 7 er frosset med i 4 strå..

Håber sådan er der er bid i dem for  os begge

Det er da skønt, at i allerede kan komme igang igen Og med så mange strå er der da helt sikkert æg til oplægning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.