Weee.. Fru rød er kommet på besøg:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Lisbeth1985

Hej dejlige damer!

Må bare lige dele: Fru rød er kommet

Jeg er bare så glad, for det betyder, at vi kan komme igang igen Jeg skal starte på pergotime og gonal-f denne gang, så vi er sikre på, at min slimhinde bliver klar til at tage imod vores eskimoæg Wee...

Jeg håber, at i alle har haft en skøn dag

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

nielsen80

Hej søde, det var da bare dagens bedste nyhed. Nej hvor dejligt!!!!!!! Sagde jo det var tiden, hvor vi skulle være positive. Så er det bare nu, hvor det lykkes - Gad vide om det var tanken om nålene imorgen eller rødvinen i weekenden, der gjorde det

Anmeld

28. marts 2011

Kruse90

Hej søøde
Hvor er det fedt for jer

Krydser alt hvad jeg kan for at det hele kommer til at gå efter bogen

Anmeld

28. marts 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Hej dejlige damer!

Jeg er bare så glad, for det betyder, at vi kan komme igang igen Jeg skal starte på pergotime og gonal-f denne gang, så vi er sikre på, at min slimhinde bliver klar til at tage imod vores eskimoæg Wee...

Lisbeth

jubibubidu...fedt søde. Havde lige spurgt til dig men så kom der automatisk en update. Det er bare fedt og så spændende.

Hvorfor skal du egentlig have gonal f og hvad er pergotime?

Jeg troede faktisk at man slap for hormoner når det var fryseæg, men åbenbart ikke. Pyt også med det bare lortet virker.

Og lige et spørgsmål. Hvor mange æg tør de op ad gangen?

Anmeld

28. marts 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Hej dejlige damer!

Lisbeth

WEEEEEEE, hvor er det bare gode nyheder!!!! Hvor jeg bare glæder mig til at følge dig herinde!!!!

Lene

Anmeld

28. marts 2011

Putomanen

Det er ikke så tit man får ønsket tillykke pga mens, men kæmpe tillykke!!! Fedt at I kan komme igang igen.

Anmeld

28. marts 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Hej søde, det var da bare dagens bedste nyhed. Nej hvor dejligt!!!!!!! Sagde jo det var tiden, hvor vi skulle være positive. Så er det bare nu, hvor det lykkes - Gad vide om det var tanken om nålene imorgen eller rødvinen i weekenden, der gjorde det

Hej søde!

Det er så skønt! Jeg er overbevist om, at weekendens rødvin har haft en meget positiv effekt på min ubalancerede krop Jeg havde næsten opgivet håbet og indset at der kunne gå flere måneder inden mens ville komme, så blev bare så glad

Nu håber jeg bare, at nålene lige er det der skal til, så jeg kan stå med en positiv test om en måneds tid

Anmeld

28. marts 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

Hej søøde
Hvor er det fedt for jer

Krydser alt hvad jeg kan for at det hele kommer til at gå efter bogen

TakDet er bare så skønt!

Jeg kunne se, at i også har haft en god dag Du må endelig sige til, hvis du har brug for råd og lign. i forbindelse med opstart på næsesprayen (jeg kender jo turen).. Held og lykke med det!!

Lisbeth

Anmeld

28. marts 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

jubibubidu...fedt søde. Havde lige spurgt til dig men så kom der automatisk en update. Det er bare fedt og så spændende.

Hvorfor skal du egentlig have gonal f og hvad er pergotime?

Jeg troede faktisk at man slap for hormoner når det var fryseæg, men åbenbart ikke. Pyt også med det bare lortet virker.

Og lige et spørgsmål. Hvor mange æg tør de op ad gangen?

Ja, det er. Jeg glæder mig så meget til at komme igang igen

Jeg skal have pergotime og gonal-f, da vi fik aflyst vores første fryseforsøg pga. rod i cyklus og en alt for tynd slimhinde - dette vil vi meget gerne undgå sker igen... Jeg har reageret rigtig godt på behandlingen under inseminationsbehandlingerne, så nu prøver vi med de samme homoner (dog uden ægløsningssprøjten).. Og så krydser vi fingre for, at det er vejen til vores ønskebarn Det er ikke normalt den behandling man bruger under fryseforsøg, men det virker som den rigtige løsning for mig/os..

Vi har tre æg i et strå i fryseren, så alle mine æg bliver tøet op og så krydser vi fingre for, at min. to af dem overlever

Hvor mange strå er jeres æg tøet ned i?

Anmeld

28. marts 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

WEEEEEEE, hvor er det bare gode nyheder!!!! Hvor jeg bare glæder mig til at følge dig herinde!!!!

Lene

Tak søde Lene

Jeg er sikker på, at vores ønskebørn endelig er ved at finde vejen til os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.