Nu har jeg set flere gør det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Fenja09

MoarJ skriver:

Jeg synes i det helt taget at det slet ikke er i orden.. Det er jo så min mening.... 

Tror bare ikke at jeg ligger så meget i det, for nægter at tro på, at folk siger eller skriver det med onde bagtanker. Så jeg vælger bare, at være glad på forældrenes og Holgers vegne istedet for at gå op i alt det andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Mira0911

Fenja09 skriver:

Tror bare ikke at jeg ligger så meget i det, for nægter at tro på, at folk siger eller skriver det med onde bagtanker. Så jeg vælger bare, at være glad på forældrenes og Holgers vegne istedet for at gå op i alt det andet

Jeg er også rigtig glad for at han er fundet og genforenet med sine forældre.... Ingen tvivl der... 

Men at lave billeder med ham med hue og briller - Synes jeg ikke er i orden... 

Anmeld

28. marts 2011

Aves.

MoarJ skriver:

Jeg synes det er at gå over stregen - rent faktisk at lave lidt grin med Holger... 

Har set flere billeder i dag, hvor Holger har fået hue og briller på... Det synes jeg ikke er pænt gjort over for familien.... 

Måske jeg bare er for sippet! 

Jeg tror det er en måde at bearbejde følelser og alvorlige eposider på...især for mænd...tror bare vi mennesker tackler pg forholder os meget forskelligt til følelser og hvordan de får lov at ramme os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.