Nu har jeg set flere gør det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Mira0911

Jeg synes det er at gå over stregen - rent faktisk at lave lidt grin med Holger... 

Har set flere billeder i dag, hvor Holger har fået hue og briller på... Det synes jeg ikke er pænt gjort over for familien.... 

Måske jeg bare er for sippet! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

wamse

Synes på ingen måde det er i orden 

Selvom det endte lykkeligt, så er der simpelthen ting man ikke joker med

Anmeld

28. marts 2011

Swerg

MoarJ skriver:

Jeg synes det er at gå over stregen - rent faktisk at lave lidt grin med Holger... 

Har set flere billeder i dag, hvor Holger har fået hue og briller på... Det synes jeg ikke er pænt gjort over for familien.... 

Måske jeg bare er for sippet! 

Det er slet ikke iorden .. ! Tænk hvis han var død ... Jeg håber at de har en meget grim smag i munden. FØJ

Anmeld

28. marts 2011

Mira0911

wamse skriver:

Synes på ingen måde det er i orden 

Selvom det endte lykkeligt, så er der simpelthen ting man ikke joker med

Nej vel... Bestemt ikke... Hvad tænker disse mennesker dog på! 

Anmeld

28. marts 2011

Manakauapo

Jeg kan godt for mig selv sidde at grine lidt af det. Det er jo lidt ligesom "Find Holger". Jeg har generelt måske bare lidt sort humor?

Men jeg syntes så også det er forfærdelig sag, og er rigtig glad og lettet over at han er fundet igen, og det ikke gik mere galt end det nu gjorde!

Anmeld

28. marts 2011

otlitrom

Jeg synes ikke det er i orden at gøre grin på den måde med billeder. Men der er så mange der kender "find Holger" bøgerne, at det næsten er svært ikke få sig formuleret, så det kan misforståes...

Anmeld

28. marts 2011

Mira0911

Elias<3 skriver:

Det er slet ikke iorden .. ! Tænk hvis han var død ... Jeg håber at de har en meget grim smag i munden. FØJ

Præcis... Tænk nu hvis han var død... Det er respektløst at gøre dette... 

Anmeld

28. marts 2011

Fenja09

Jeg synes måske at det er liiige tidligt nok, at begynde at joke med det, men synes ikke som sådan, at det er forfærdeligt, at folk siger " Find Holger", men ligger bestemt heller ikke flad af grin over det...tror egentlig ikke at jeg tænker så meget over det - har først lige set for en times tid siden på FB at en havde skrevet "Find Holger" og lagde ikke noget i det - synes bare det er dejligt for Holger og hans forældre at han er fundet og i god behold

/Fenja

Anmeld

28. marts 2011

Mira0911

Jeg synes måske at det er liiige tidligt nok, at begynde at joke med det, men synes ikke som sådan, at det er forfærdeligt, at folk siger " Find Holger", men ligger bestemt heller ikke flad af grin over det...tror egentlig ikke at jeg tænker så meget over det - har først lige set for en times tid siden på FB at en havde skrevet "Find Holger" og lagde ikke noget i det - synes bare det er dejligt for Holger og hans forældre at han er fundet og i god behold

/Fenja

Jeg synes i det helt taget at det slet ikke er i orden.. Det er jo så min mening.... 

Anmeld

28. marts 2011

Ox.

RESPEKTLØST! Intet mindre!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.