Julegaver...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2008

lonemus

Nej, ikke endnu, men jeg er begyndt at skrive ønskesedler til børnene, samt skrive ned hvad de skal have i adventspakker.

Så jeg er ikke helt startet endnu, men er da gået igang med forarbejdet 60.png

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2008

Heidi.

Eva skriver:

Ja, jeg er godt igang...og også med de 72 kalendergaver jeg skal have købt...så hyggeligt....
Knus..

72

Anmeld

18. oktober 2008

Mette+Mathias

Jeg er også godt i gang, - har købt...1..2..8½ og mangler ...vist 10½, - så jeg er godt på vej, for en gangs skyld.

Jeg var så heldig at der var 50% i Capella Play i sommer, så der købte jeg en del *S*

Er nok 2/3 dele færdig med Mathias pakkekalender, og 1/4 færdig med Lines adventskalender og 1/4 færdig med min mors pakkekalender.

Anmeld

18. oktober 2008

Bastian

Jeg er ikke begyndt på julegaverne, men adventsgaverne er snart i hus! Jeg synes det er lidt pinligt at spørge folk om ønskesedler her i oktober - føler jeg stresser dem unødigt, hvis du forstår. Og jeg vil helst købe noget folk ønsker sig. Desuden kan det ikke være svært for giveren af bytte gaven, hvis den er købt to måneder før eller...?

Anmeld

18. oktober 2008

twinboys

Jeanne skriver:

Jeg er ikke begyndt at købe endnu, men er begyndt på min shoppeliste. Synes det er lidt svært at begynde nu, hvis jeg skal give folk noget de ønsker sig. Ved du allerede hvad de ønsker sig?

Ja jeg ved hvad mine drenge ønsker sig og vores lille kusine...
Ja og til pædagogerne i børnehaverne er også købt...
Så er da startet...

Majbritt

Anmeld

19. oktober 2008

MorCamilla

Vi er ikke helt startet endnu, men vi ved nogenlune hvad bedsteforældre og oldeforældre skal have, og de er klart sværest at købe gaver til, så vi når det nok... 60.png Jeg plejer at starte sidst i oktober med at købe dem, så vi er færdige til december og kan nyde julemåneden uden at stresse...

Anmeld

21. oktober 2008

lonemus

Så er jeg kommet igang..har i dag fået købt halvdelen af kalendergaverne 60.png

Lone

Anmeld

21. oktober 2008

Stumpen

Adventsgaverne, oldernes gaver og min fars gaver er købt, vi er så småt gået i gang... Jeg æææælsker julen og ææælsker at købe julegaver, synes det er hyggeligt, men sidste år kom vi alt for sent ud, så vi købte gaver midt i december og så går hyggen af det, for så er shopperne ændret sig til stressede gribbe....

Anmeld

21. oktober 2008

Tullebobs

Jeg planlægger i god tid, hvad jeg gerne vil give folk, men jeg køber ikke gaverne før december (men i starten af måneden, så jeg også har god tid til at pakke dem ind ) - fordi jeg gerne vil nyde julestemmingen samtidigt. Synes, det vil være lidt "tamt" at købe dem allerede nu. Jeg elsker at snuse i julekataloger og blive inspireret. Så jeg venter lige lidt endnu.

Kh fra Trine

Anmeld

21. oktober 2008

Balderson

Ja, det er jeg bestemt...

Jeg mangler faktisk kun at købe 5 julegaver, så er jeg færdig...

Har også lige fået ordnet min guldklumps pakkegaver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.