Julegaver...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.249 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. oktober 2008

twinboys

Er i startet op på julegaveindkøb???

Det er jeg... Og rigtig rart, gider nemlig ikke julestress i år...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2008

A.

twin du stresser

Anmeld

18. oktober 2008

twinboys

agnieszka skriver:

twin du stresser

Jeg vil bare være i god tid... Og når jeg finder en god gave, ja så køber jeg den... Majbritt

Anmeld

18. oktober 2008

sbs78

Vi er begyndt at lave ønske sedler her hjemme, så regner med at jeg snart skal i gang

Anmeld

18. oktober 2008

twinboys

sbs78 skriver:

Vi er begyndt at lave ønske sedler her hjemme, så regner med at jeg snart skal i gang

Smiler

Anmeld

18. oktober 2008

wamse

Jeps det er jeg Jeg elsker at være i god tid med alt, og jeg er startet på julegaver, har købt 2 pandora vedhæng til min mor, og regner med at tage en tur til kolding storcenter i næste weekend, og shoppe flere. Lærke skal have en pink cd-afspiller fra fætter br

Anmeld

18. oktober 2008

Honningblomst

Ja, jeg er godt igang...og også med de 72 kalendergaver jeg skal have købt...så hyggeligt....
Knus..

Anmeld

18. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg er ikke begyndt at købe endnu, men er begyndt på min shoppeliste. Synes det er lidt svært at begynde nu, hvis jeg skal give folk noget de ønsker sig. Ved du allerede hvad de ønsker sig?

Anmeld

18. oktober 2008

Honningblomst

Jeanne skriver:

Jeg er ikke begyndt at købe endnu, men er begyndt på min shoppeliste. Synes det er lidt svært at begynde nu, hvis jeg skal give folk noget de ønsker sig. Ved du allerede hvad de ønsker sig?

Jeg køber hvad jeg synes folk skal have....fint nok med ønskesedler, men man skal jo heldigvis ikke følge den.
Jeg synes selv jeg er ret god til at finde gaver og især gaver som andre ikke vidste de ønskede sig...
Så her er jeg godt på vej...
Knus..

Anmeld

18. oktober 2008

fam.4xc

twinboys skriver:

Er i startet op på julegaveindkøb???

Det er jeg... Og rigtig rart, gider nemlig ikke julestress i år...

Majbritt

Caroline har lige brugt en time på at produceret små fine glas vaser hun har malet på som nu er i ovnen og hærde - så de er så småt klaret

Fotokalenderne som alle bedsterne også altid får er også bestilt og i trykken....

Og de færdige pakket pakkekalendere til pigerne er bestilt, så så små er jeg igang, selv om Claes hader jeg er så tidlig på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.