Jeg har en pige på en måned der får flaske..
Men hvornår er det man ikke længere skal dampe flasker? Hvornår kan man lave det klar i forvejen (altså færdig blandet så man bare skal varme i mikroen)?
Vi har sådan en der kan dampe flasker i mikroen.. men må flaskerne ligge ned i den? Eller bliver det så ikke gjort ordentligt?
Andre der har dårlige erfaringer med de Avent flasker? Selvom vi bruger de "sutter" som er beregnet til nyfødte.. Altså "etteren", så løber det ved siden af.. Så irriterende for vi har virkelig brugt så mange penge på at have stort lager med de flasker som er en del dyrere end de andre typer.. men synes de billigere "Nuk" flasker egentlig er bedre..
Hej
Begge mine var/er flaskebørn, så her får du mine svar:
Dampe flaskerne: Jeg har altid kogt flaskerne efter hvert måltid i al den tid de har fået flaske, grundet bakterierne, jeg tør simpelthen ikke andet.
Lave det klar i forvejen: Det har jeg aldrig gjort, jeg har gjort sådan at jeg har en termokande med koldt kogt vand og en med kogt varmt vand - så er det jo super nemt at blande flasken.
Sterilisatoren: Hvorfor vil du lægge dem ned i sterilisatoren?
Aventflaskerne: Er du sikker på det er den rigtige sut til flasken, de har lavet nogle nye avent flasker hvor der er en ring i (Blå/hvid) der skal sidde på flasken inden du skruer sutten på, ellers er den vold-meget utæt 
Håber du ka bruge det...
Anmeld