i bad med sine børn/bonusbørn????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

3rollinger

Anonym skriver:

jeg kom bare til at tænke på det da jeg tit går i bad med min dreng på 6. han syntes det er hyggeligt. men når man tænker efter er det vel også en lille smulig perværs????

Jeg gaar ogsaa af og til i bad baade med min datter paa 6, min soen paa 4 og min mindste paa ét aar. Det ser jeg intet perverst i. Tvaertimod er jeg glad for at vi stadig har saadan en naturlighed i forhold til at vaere noegne sammen.

Det har jeg ogsaa altid haft hjemme og har saadan set stadig overfor min mor. Altsaa, vi gaar maaske ikke ligefrem i bad sammen, men jeg kan da godt sidde og snakke med hende selvom hun er noegen f.eks paa badevaerelset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

smokin

Anonym skriver:

jeg tænkte hvis andre tænkte sådan. jeg syntes ikke det er perverst. det var derfor jeg ville høre folks mening om hvad de syntes om hvordan de så det

Okay, som 6-årig vil jeg mene det er ved at være tid til at bade hver for sig. Især fordi han er dreng. Men det er jo selvfølgelig bare min mening.

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

tak for fordi i ville svare tilbage piger

Anmeld

28. marts 2011

Pige2009

Anonym skriver:

hej piger hvornår bliver det for meget at gå i bad med sine børn/bonusbørn??

tænker mere på deres alder. og hvem det er med som voksen.

Det er svært at sætte en specifik alder, men måske omkring skolealderen

Anmeld

28. marts 2011

wamse

jeg går i bad med min datter, og hun bliver 5 om 2 dage

Mine drenge var meget yngre, da de begyndte at bade selv, men tror det var fordi de var drenge.

Men snakkede faktisk i går med min datter om dette her emne, om at hun snart skulle til at bade selv. 

Anmeld

28. marts 2011

TTM

3rollinger skriver:

Jeg gaar ogsaa af og til i bad baade med min datter paa 6, min soen paa 4 og min mindste paa ét aar. Det ser jeg intet perverst i. Tvaertimod er jeg glad for at vi stadig har saadan en naturlighed i forhold til at vaere noegne sammen.

Det har jeg ogsaa altid haft hjemme og har saadan set stadig overfor min mor. Altsaa, vi gaar maaske ikke ligefrem i bad sammen, men jeg kan da godt sidde og snakke med hende selvom hun er noegen f.eks paa badevaerelset.

Enig

Har det nemlig på samme måde, tænker det er vel ikke anderledes end hvis man er i svømmehallen eller fitness-centeret sammen?

Anmeld

28. marts 2011

lounika

Anonym skriver:

hej piger hvornår bliver det for meget at gå i bad med sine børn/bonusbørn??

tænker mere på deres alder. og hvem det er med som voksen.

har en bonus datter på 3 og vi går i boblebad alle 3 sammen far mig og hende.. .. det jo det samme som at skal have dem med i svømme hal der skal du også bade sammen sådan er det jo bare..

så længe barnet syntes det oki..

Anmeld

28. marts 2011

Fenja09

Synes bestemt ikke, at der er noget perverst i at mor eller far går i bad med deres børn - desværre er det blevet sådan for nogle at fædre ikke bader med deres børn, for at det skal ikke skal "spredes" i byen...synes det er synd og skam!

Det er jo kun hvad man selv gør det til.

Alder er svær at sætte på - det er vel når barnet siger fra, eller når man som forældre ikke ønsker at bade med dem mere.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.