i bad med sine børn/bonusbørn????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.902 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Anonym trådstarter

hej piger hvornår bliver det for meget at gå i bad med sine børn/bonusbørn??

tænker mere på deres alder. og hvem det er med som voksen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Lillefe

hmm..  det er vel forskelligt fra person til person.. altså jeg går ikke i bad med mine børn. Men jeg vil da tro nogen gør??  

Anmeld

28. marts 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Jeg går da i bad med vores datter, og hun er 5, vi går også i badekar sammen, det er da hyggeligt. Hun går ikke i bad med sin far mere, men han kan da sagtens tage hende i bbad, uden han selv er i bad.

Selvom det nok ikke vare læbnge inden hun gør det hele selv og ikke vil have hjælp, hun får lidt hjælp nu, men det er ikke meget, men opsyn skal der stadig være, hun får ikke lov at gå alene i bad, eller være alene på badværelset nbår hun skal i bad

Har ingen bonusbørn, hverken mig eller manden

Anmeld

28. marts 2011

Chalala85

Min søn bliver 4 til april og jeg går ikke i bad med ham længere, jeg er altid derude når han bader men han vil helst selv.

Jeg mener han var 2½ da jeg stoppede med at bade med ham.

Tror det er helt forskelligt hvordan man har det som voksen med at være nøgen overfor ens egne eller andre børn.

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

jeg kom bare til at tænke på det da jeg tit går i bad med min dreng på 6. han syntes det er hyggeligt. men når man tænker efter er det vel også en lille smulig perværs????

Anmeld

28. marts 2011

betski

Anonym skriver:

hej piger hvornår bliver det for meget at gå i bad med sine børn/bonusbørn??

tænker mere på deres alder. og hvem det er med som voksen.

Når barnet ikke længere synes det er ok.

Anmeld

28. marts 2011

Mikkelmusen

Anonym skriver:

jeg kom bare til at tænke på det da jeg tit går i bad med min dreng på 6. han syntes det er hyggeligt. men når man tænker efter er det vel også en lille smulig perværs????

det er vel kun perverst hvis du tænker sådan om det?

Anmeld

28. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Perverst....????? det må du altså uddybe...

Anmeld

28. marts 2011

smokin

Eva. skriver:

Perverst....????? det må du altså uddybe...

også til mig, tak!

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

Zette skriver:

også til mig, tak!

jeg tænkte hvis andre tænkte sådan. jeg syntes ikke det er perverst. det var derfor jeg ville høre folks mening om hvad de syntes om hvordan de så det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.