Skat!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Lillefe

Zette skriver:

Ja de er så trælse.. De har også tilbageholdt mine penge! Og jeg kan se hvorfor. Jeg har betalt min su-gæld og det står der også derinde når man logger ind, jeg tror det er en computerfejl. Jeg håber jeres penge går ind til bilen... ellers er det godt nok surt 

Hat de skrevet hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

smokin

Perl skriver:

Hat de skrevet hvorfor?

Nej men inde på min skattemappe kan man se at jeg har en gammel restance fra noget su-gæld. Når man så trykker på den kan man se datoen for hvornår jeg indfriede det. Det drejer sig om 5000 kr. Og de blev indfriet sidste år. Så jeg HAR jo betalt. Jeg tror det er en computerfejl. Så jeg er sikker på at jeg får pengene så snart der er en der kigger på det med menneskeøjne 

Men der står på min skatteopgørelse at mine penge er tilbageholdt indtil skat har fundet ud af om jeg skylder dem penge. Det vil der helt sikkert også stå på din og din mands hvis der er. 

Anmeld

28. marts 2011

Lillefe

Zette skriver:

Nej men inde på min skattemappe kan man se at jeg har en gammel restance fra noget su-gæld. Når man så trykker på den kan man se datoen for hvornår jeg indfriede det. Det drejer sig om 5000 kr. Og de blev indfriet sidste år. Så jeg HAR jo betalt. Jeg tror det er en computerfejl. Så jeg er sikker på at jeg får pengene så snart der er en der kigger på det med menneskeøjne 

Men der står på min skatteopgørelse at mine penge er tilbageholdt indtil skat har fundet ud af om jeg skylder dem penge. Det vil der helt sikkert også stå på din og din mands hvis der er. 

Så er det sikker pga at han altid har haft skyldt dem penge.. så tror de han skal betale igen.. det er simpelthen typisk! han har betalt alt gæld til dem sidste år..  de er bare for meget!

Anmeld

28. marts 2011

smokin

Perl skriver:

Så er det sikker pga at han altid har haft skyldt dem penge.. så tror de han skal betale igen.. det er simpelthen typisk! han har betalt alt gæld til dem sidste år..  de er bare for meget!

Er I gift? For så er det jo sikkert derfor dine penge heller ikke er kommet.

Anmeld

28. marts 2011

Lillefe

Zette skriver:

Er I gift? For så er det jo sikkert derfor dine penge heller ikke er kommet.

Nej jeg har ikke nogen som jeg skal have tilbage.. vi er ikke gift.. men vi er fælles om vores penge..

Anmeld

28. marts 2011

smokin

Perl skriver:

Nej jeg har ikke nogen som jeg skal have tilbage.. vi er ikke gift.. men vi er fælles om vores penge..

ja men hvis man er gift og ægtefællen skal betale penge til skat, men du skal have udbetalt så beholder de desværre også dine penge... 

Anmeld

28. marts 2011

Pernille84

Både min mands og mine overskydende skatte penge er gået ind i dag.

Anmeld

28. marts 2011

RiUL

Jeg har heller ikke fået mine penge endnu, og der står også på min årsopgørelse at de tilbageholder pengene hvis der skulle være restskat. Men under restancer, står der at jeg ikke skylder noget. Øv, kunne ellers godt ha brugt mine penge

Ringede til skat, og der sagde de at behandlingstiden ville være op til 8 uger :O 

Anmeld

28. marts 2011

wamse

Min søn har heller ikke fået hans, og han glædede sig ellers sådan til at få lidt ekstra penge.

Anmeld

28. marts 2011

spj

Perl skriver:

Det er vel kun skat der skulle være gæld hos? det er min kærestes som ikke er gået ind og han skylder dem ikke noget da han betalte for meget tilbage sidst som de måtte give ham retur...

Nej, de kan godt tilbageholde det til hvis man skylder det offentlige noget. Men det står øverst på årsopgørelsen, hvis de tilbageholder det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.