Skat!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.931 visninger
32 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Lillefe

Hejsa jeg er bare nysgerrig var det ikke i dag man ville få udbetalt sine skat penge? kan nemlig se der ikke er gået noget ind..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

otlitrom

Jo, det er idag.. Mine er gået ind...

Anmeld

28. marts 2011

Nadia&Daniel

Min mand mangler også at få tilbage..

Anmeld

28. marts 2011

Stéphanie

Perl skriver:

Hejsa jeg er bare nysgerrig var det ikke i dag man ville få udbetalt sine skat penge? kan nemlig se der ikke er gået noget ind..

Jo jeg havde også hørt at det var i dag, men hverken kæresten eller jeg har fået vores tilbage, og ingen af os skylder noget, så det er i hvert fald ikke grunden til at de ikke er kommet.

Men hvis du skylder noget til kommunen, skat eller politiet el. lign. trækker de det fra først, og så får du det resterende. Ved desværre ikke hvor lang der går.

Anmeld

28. marts 2011

Lillefe

Nadia&Daniel skriver:

Min mand mangler også at få tilbage..

nå ok gad vide hvorfor?

Anmeld

28. marts 2011

Lillefe

momse22 skriver:

Jo jeg havde også hørt at det var i dag, men hverken kæresten eller jeg har fået vores tilbage, og ingen af os skylder noget, så det er i hvert fald ikke grunden til at de ikke er kommet.

Men hvis du skylder noget til kommunen, skat eller politiet el. lign. trækker de det fra først, og så får du det resterende. Ved desværre ikke hvor lang der går.

gør vi ikke..

Anmeld

28. marts 2011

spj

Prøv at se på jeres årsopgørelse, måske står der ar pengene er tilbageholdt fordi skat er ved at undersøge om i har noget gæld de skal bruges til.

Anmeld

28. marts 2011

.....

Perl skriver:

Jeg har også fået mine penge fra SKAT!

Anmeld

28. marts 2011

Stéphanie

Perl skriver:

gør vi ikke..

Ja, så ved jeg ikke hvorfor. Har prøvet at ringe ind til skat for at hører hvorfor vi heller ikke har fået vores, men der er jo 100 års kø

Men mon ikke de er til at få fat på her en af dagene? - Tror det er nemmest at ringe til dem og spørge, hvis ikke de kommer..

Anmeld

28. marts 2011

annec

Jeg har også fået mine tilbage i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.